Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 355
Το στρατηγικό μάνατζμεντ στον κλάδο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι να εξετάσει το Στρατηγικό
Μάνατζμεντ στον κλάδο των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Οι τεχνολογίες που
εξετάστηκαν είναι της αιολικής ενέργειας, της ηλιακής ενέργειας, ...
Η υπόθεση της αποτελεσματικής αγοράς και η οικονομική κρίση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Εφαρμογή μοντέλων πιστοληπτικής ικανότητας και πρόβλεψης πτώχευσης στις οικονομικές καταστάσεις ελληνικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05-25)
Αρχικά στην παρούσα διπλωματική αναλύεται το τραπεζικό σύστημα, οι τρόποι άντλησης ρευστότητας από τις τράπεζες και εισάγεται η έννοια των οικονομικών κύκλων. Αναφέρονται επίσης, πρόσφατα στοιχεία για την ελληνική οικονομία, ...
Ευέλικτες πωλήσεις (agile selling) στον χώρο των ασφαλίσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η έννοια της ευελιξίας (Agility) στον χώρο των πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων. Συγκεκριμένα, αποδελτιώνεται θεωρητικά η έννοια της ευελιξίας και με τη βοήθεια της μοναδικής ...
Στρατηγική ανάλυση επιχείρησης : μελέτη περίπτωσης Πλαστικά Θράκης Pack ABEE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσουμε τη
στρατηγική ανάλυση της εταιρείας ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΘΡΑΚΗΣ PACK AΒΕΕ. Η
προσέγγιση σε επίπεδο ανάλυσης γίνεται με τη χρήση του μοντέλου του
στρατηγικού μάνατζμεντ ...
Ο ρόλος των μη ορθολογικών αντιλήψεων στη συμπεριφορά των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Προκειμένου να ερευνήσουμε αν οι μη ορθολογικές αντιλήψεις επηρεάζουν τις καταναλωτικές συμπεριφορές και ο ρόλος τους είναι τέτοιος, που θα πρέπει τελικά να λαμβάνονται υπόψη, στη συγκεκριμένη εργασία θα κινηθούμε ως εξής. ...
Ανάπτυξη καινοτόμου προϊόντος (σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας) στην ευρωπαϊκή αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Προκειμένου να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίον ένα καινοτόμο προϊόν, το οποίο
απευθύνεται στην Β2Β (Business to Business) αγορά, σχεδιάζεται, παράγεται, προβάλλεται
και προωθείται, θα αναφερθούμε στις βασικές έννοιες ...
Οικονομοτεχνική μελέτη για τη δραστηριοποίηση επιχείρησης εμπορίας / επισκευής αυτοκινήτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09-28)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα την κατάρτιση μιας πλήρους οικονομοτεχνικής μελέτης αναφορικά με τη σκοπιμότητα δημιουργίας μίας νέας, κάθετης μονάδας Εμπορίας/Επισκευής αυτοκινήτων, η οποία θ’ αντιπροσωπεύει ...
Η εξέλιξη των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην Ελλάδα μελέτη περίπτωσης: αιολική ενέργεια - προβλέψεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09)
Η διαρκώς αυξανόμενη τάση στην ζήτηση ενέργειας παγκοσμίως, σε συνδυασμό με την προβλεπόμενη εξάντληση των ενεργειακών αποθεμάτων του πλανήτη από συμβατικές πηγές και τα περιβαλλοντολογικά προβλήματα που ...
Μελέτη αγοράς για βιομηχανικές υπηρεσίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι, να βρούμε τις εκπαιδευτικές ανάγκες των επιχειρήσεων, αλλά και το πώς αυτές ικανοποιούνται και κάτω από ποιες συνθήκες. Για να το καταφέρουμε αυτό, κάνουμε χρήση της εμπειρικής έρευνας. ...