Now showing items 1-3 of 3

  • A literature review on recommendation systems 

    Mikros, Dimitrios; Μικρός, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
    Στο Διαδίκτυο, όπου ο αριθμός των επιλογών είναι συντριπτικός, για το λόγο αυτό λοιπόν δημιουργείτε η ανάγκη φιλτραρίσματος, ιεράρχησης και αποτελεσματικής παράδοσης σχετικών πληροφοριών προκειμένου να μετριαστεί το ...
  • Metrics στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Η χρησιμότητα τους στην αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του μέσου 

    Μιχόκ, Μάριος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
    Στην σημερινή εποχή οι εταιρίες ψάχνουν εναλλακτικούς τρόπους να προωθήσουν τα προϊόντα τους και να καθιερώσουν τη δυναμική τους στον χώρο που δραστηριοποιούνται. Προς αυτήν τη κατεύθυνση διοχετεύουν σημαντικό μέρος του ...
  • Έρευνα για την αξιοποίηση του YouTube στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ 

    Βιρβίλης, Αθανάσιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
    Στην παρούσα διπλωματική εργασία ερευνάται η συμπεριφορά των χρηστών στο YouTube και η δυνατότητα εκμετάλλευσης του χώρου για τις εταιρίες που θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα ή της υπηρεσίες τους. Η παρούσα διπλωματική ...

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»