Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διατριβές ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Customer relations -- Management"
Αποτελέσματα 17-26 από 26
-
Στρατηγικές διεύρυνσης του κλάδου των καλλυντικών μέσω πελατοκεντρικής προσέγγισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-24)Στην παρούσα εργασία μελετώνται έννοιες γνωστές στον επιχειρηματικό κόσμο, άλλες πιο καινούργιες και άλλες παλαιότερες όπου ακόμα μέχρι και σήμερα δεν έχουν έναν σαφή ορισμό, καθώς οι ερευνητές έχουν διάφορες απόψεις. Πιο ... -
Στρατηγική και CRM (Customer Relationship Management)
(2008-07-01)Η παρούσα εργασία έχει τρεις βασικούς σκοπούς, εκτός από την διεξοδική ανάλυση των όρων. Ο πρώτος σκοπός είναι να βρεθεί μια γέφυρα η οποία να συνδέει το CRM με το στρατηγικό μάνατζμεντ. Ο δεύτερος είναι να συνδυαστούν οι ... -
Στρατηγική του ηλεκτρονικού επιχειρείν και της διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες (CRM)
(2014-06-23)Στη σημερινή εποχή του έντονου ανταγωνισμού και της νέας οικονομίας, η ποιότητα, η εξατομίκευση, η καινοτομία και η προσαρμοστικότητα αποτελούν ουσιώδη χαρακτηριστικά της επιτυχίας. Πόσο μάλλον στη νέα εποχή του ηλεκτρονικού ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός CRM : η περίπτωση της ελληνικής τράπεζας
(2010-06-14)Στο σύγχρονο επιχειρηματικό στίβο, όπου κυριαρχεί ο έντονος ανταγωνισμός και ταυτόχρονα το κόστος προσέλκυσης νέων πελατών αυξάνεται, οι επιχειρήσεις προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές και βιώσιμες θέτουν σαν επίκεντρο ... -
Συστήματα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) : μελέτη περίπτωσης σε ελληνικό περιβάλλον
(2009-06-19)Σήμερα, το επιχειρηματικό περιβάλλον, στο οποίο καλούνται να ανταγωνιστούν οι επιχειρήσεις, διεθνοποιείται. Η παγκοσμιοποίηση των αγορών αναγκάζει τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους (μεγάλες πολυεθνικές, ή μικρομεσαίες ... -
Συστήματα συλλογής, διαχείρισης και ανάλυσης παραπόνων στον τομέα των υπηρεσιών στην Ελλάδα
(2008-02-21)Σκοπός της εργασίας είναι να μελετηθούν οι θεωρητικές προσεγγίσεις και οι καλύτερες πρακτικές διεθνώς στον τομέα της συλλογής, διαχείρισης και ανάλυσης παραπόνων, να καταγραφεί η ύπαρξη (ή απουσία) δομημένων συστημάτων ... -
Τα πληροφοριακά συστήματα και η εξέλιξη της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) από τις ελληνικές επιχειρήσεις
(2011-10-24)Η παρούσα εργασία ασχολείται με τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων. Αρχικά γίνεται θεωρητική θεμελίωση δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη φιλοσοφία και στην επιχειρηματική κουλτούρα που απαιτείται για να εφαρμοστεί ... -
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα πέρα από την εφαρμογή : το CRM ως αφετηρία του στρατηγικού σχεδιασμού, προϋποθέσεις, εφαρμογή και επίδραση στο performance των επιχειρήσεων
(2011-12-14)Στην εργασία αυτή ορίζεται η διαχείριση των πελατειακών σχέσεων (customer relationship management) στη σύγχρονη επιχείρηση, πέρα από την εφαρμογή, δηλαδή το λογισμικό. Αποτελεί την αφετηρία του στρατηγικού σχεδιασμού για ... -
Υλοποίηση & εφαρμογή του e-banking και των συστημάτων CRM στο σύγχρονο τραπεζικό χώρο
(2009-07-22)Ένα πολύ σημαντικό θέμα που απασχολεί όλες τις επιχειρήσεις και τις τράπεζες είναι η προσέλκυση και η διατήρηση των πελατών τους. Η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) θεωρείται ένας από τους πιο καινοτόμους και σύγχρονους ... -
Χρήση του CRM ως εργαλείο του marketing για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(2009-07-03)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι, μέσα από την βιβλιογραφική έρευνα που διεξήχθη και την αρθρογραφία που χρησιμοποιήθηκε, να προσπαθήσει να εξετάσει και να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερο το θέμα της ...