Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διατριβές ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 11648-11667 από 14480
-
Προστασία των ενδείξεων γεωγραφικής προελεύσεως κατά το δίκαιο των διακριτικών γνωρίσματων και το δίκαιο του ανταγωνισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07-20)Ο στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιαστεί η σημασία και το εύρος προστασίας των ενδείξεων γεωγραφικής προελεύσεως σύμφωνα με το δίκαιο των διακριτικών γνωρισμάτων και το δίκαιο του ανταγωνισμού. Το ... -
Προστασία των προσωπικών δεδομένων στο πεδίο των ηλεκτρονικών επικοινωνιών : εν αναμονή του e-privacy. Η προβολή του στην ελληνική πραγματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)Το παρόν εγχείρημα αναδεικνύει τα ζητήματα της προστασίας και της αξιοποίησης των δεδομένων που πηγάζουν από τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες, υπό το πρίσμα της προσπάθειας επίτευξης ισορροπίας και εναρμόνισης συμφερόντων ... -
Προστιθέμενη αξία στα καμπινγκ της Ελλάδας
(2005-01-01)Οι Αντικειμενικοί σκοποί της διπλωματικής εργασίας είναι: Να παρουσιάσει την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο κλάδος των οργανωμένων κατασκηνώσεων στην Ελλάδα τη δεδομένη στιγμή. Να αναδείξει νέες υπηρεσίες και εγκαταστάσεις ... -
Προσυμβατικός έλεγχος των ΟΤΑ Α΄
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο της τον προσυμβατικό έλεγχο που πραγματοποιείται στις συμβάσεις των ΟΤΑ. Με τον όρο «προσυμβατικός» εννοείται ο έλεγχος που πραγματοποιείται πριν από τη σύναψη της σύμβασης ενώ ταυτόσημη ... -
Προσφορά και τεχνολογικά χαρακτηριστικά των σκαφών αναψυχής στον ελληνικό χώρο
(2009-12-21)Με την παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια διερεύνησης της αγοράς και του κλάδου γενικότερα των σκαφών αναψυχής στον ελληνικό χώρο, όπως έχει διαμορφωθεί τα τελευταία έτη. Δεν εξετάζονται οικονομικά στοιχεία και μεγέθη της ... -
Προσωπικές πωλήσεις και προσαρμοστικότητα : μελέτη περίπτωσης εταιρίας πληροφορικής
(2008-02-04)Οι προσωπικές πωλήσεις είναι ο καλύτερος τρόπος για να επικοινωνήσει ένας πωλητής και η επιχείρηση που ανήκει με τους πελάτες της. Είναι η προβολή των αγαθών της επιχείρησης μέσων πωλητών, με σκοπό να πείσει ή να παρακινήσει ... -
Προσωπική τραπεζική : μελέτη περίπτωσης διαχρονικής εξέλιξης σε ελληνική τράπεζα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η Τράπεζα, δίνοντας βαρύτητα στην ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στην εγχώρια λιανική Τραπεζική, ανέθεσε την εξυπηρέτηση συγκεκριμένης κατηγορίας πελατείας της, των Ευπόρων Ιδιωτών, με κεφάλαια υπό διαχείριση άνω των ... -
Προσωπικότητα και αποτελέσματα που σχετίζονται με την εργασία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσουμε την επίδραση που έχει η εργασία σε κυρίαρχες πτυχές της ζωής μας, καθώς και τους παράγοντες που οδηγούν στο φαινόμενο της εργασιομανίας. Μέσα από τις τέσσερις υποθέσεις, εξετάζουμε ... -
Προσωπικότητα, συναδελφικές σχέσεις και εργασιακή επίδοση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα μελέτη, ασχολήθηκε με το ζήτημα της προσωπικότητας, τις συναδερφικές σχέσεις και την εργασιακή επίδοση και ολοκληρώθηκε μέσα από επτά κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, το πρώτο κεφάλαιο εστίασε στην οργανωσιακή συμπεριφορά ... -
Προσωπικοί ψηφιακοί βοηθοί και εφαρμογές τους σε υπηρεσίες έξυπνου σπιτιού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)Με την εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης και του Internet of Things (IoT) έχουν έρθει στο προσκήνιο καινοτομίες και νέες εφαρμογές σε όλους τους τομείς. Εφαρμογές όπως τα έξυπνα σπίτια (Smart Homes), έξυπνες πόλης (Smart ... -
Προσωποποιημένες συνεργατικές μέθοδοι συστάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση της συνεργατικής μάθησης ως έναν κατάλληλο τρόπο δημιουργίας μοντέλων μηχανικής μάθησης όπου τα δεδομένα των χρηστών προστατεύονται ακόμα και αν βρίσκονται ... -
Προσωποποιημένη ανωνυμοποίηση βάσεων δεδομένων κινούμενων αντικειμένων μέσω συσταδοποίησης και σύγχυσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Η προστασία της ιδιωτικότητας όταν δημοσιεύονται χωροχρονικά δεδομένα είναι ένα πεδίο που τυγχάνει αυξανόμενου ενδιαφέροντος. Παρόλα αυτά, ενώ όλο και περισσότερες υπηρεσίες προσφέρουν επιλογές προσωποποίησης στους χρήστες ... -
Προσωποποιημένη εμπειρία πελάτη : προτάσεις μάρκετινγκ για τη βελτιστοποίηση της
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-10)Ο σημερινός καταναλωτής είναι ίσως πιο συνδεδεμένος και ενημερωμένος από ποτέ. Η δυνατότητα του σύγχρονου καταναλωτή, να ελέγχει τιμές σε πραγματικό χρόνο, να συγκρίνει προϊόντα/ υπηρεσίες και αξίες, να συνδιαλλάσσεται ... -
Προσωρινή αποθήκευση στο άκρο του δικτύου για την αποτελεσματική διαχείριση καταστροφών σε οχηματικά δίκτυα έκτης γενιάς (6G)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός συστήματος κρυφής μνήμης για την αποτελεσματική διανομή περιεχομένου σε οχήματα που επικοινωνούν μεταξύ τους σε Οχηματικά δίκτυα. Ο στόχος είναι να ... -
Προτάσεις ασφάλειας για το πρωτόκολλο MQTT
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12)Το πρωτόκολλο MQTT χρησιμοποιείται σε εφαρμογές λογισμικού που απαιτείται ασύγχρονη επικοινωνία. Το συγκεκριμένο πρωτόκολλο βασίζεται στο πρότυπο publish/subscribe το οποίο παρέχει αποσύζευξη αποστολέα και παραλήπτη. Οι ... -
Προτάσεις για αποτελεσματικές στρατηγικές πολιτικές στον κλάδο του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11) -
Προτάσεις για διαδραστική οπτικοποίηση χωρικών - κατηγορικών δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)Η οπτικοποίηση δεδομένων διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στις σύγχρονες επιχειρήσεις και οργανισμούς. Σήμερα, οι όγκοι δεδομένων είναι πολύ αυξημένοι και οι αναλυτές πρέπει να διαχειριστούν και να οπτικοποιήσουν όλα αυτά τα ... -
Προτάσεις για μια νέα αρχιτεκτονική του παγκοσμίου χρηματοπιστωτικού συστήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι αφενός η παρουσίαση των βασικότερων αιτιών και λόγων που οδηγούν το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα σε κατάρρευση και την πραγματική οικονομία σε ύφεση και αφετέρου η έκθεση των βασικότερων ... -
Προτάσεις ψηφιοποίησης μουσείου - Μελέτη περίπτωσης : το Αρχαιολογικό Μουσείο του Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Τα μουσεία κατά το παρελθόν, μέχρι το παρόν και το μέλλον, διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο τόσο στην τέχνη, όσο και στην κοινωνία. Καθώς η τέχνη και η κοινωνία εξελίσσονται, αυτές οι αλλαγές πρέπει επίσης να αντικατοπτρίζονται ...