Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 415
Εφαρμογή για κινητές συσκευές “CoronaTracker” με στόχο την ιχνηλάτηση των επαφών των κρουσμάτων του COVID-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-04)
Τη σήμερον ημέρα, οι εποχές οι οποίες βιώνουμε αποτελούν κάτι πρωτόγνωρο για το σύνολο της
ανθρωπότητας. Η πανδημία της νόσου του κορονοϊού, χωρίς να κάνει καμία διάκριση σε φυλή, φύλο και
ηλικία, έχει οδηγήσει στην ...
Ευφυείς agents σε mobile εφαρμογές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την διερεύνηση των δυνατοτήτων των ευφυών
agents για την αναγνώριση γλώσσας, εξαγωγή παραμέτρων και προθέσεων του χρήστη σε
mobile εφαρμογές.
Η χρήση των agents εμφανίζεται ...
Χρήση λογισμικού εξομοίωσης για την εκμάθηση προγραμματιζόμενων δικτύων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07)
Τα Προγραμματιζόμενα με Λογισμικό Δίκτυα (Software-Defined Networks) έχουν ήδη ενσωματωθεί σε κάθε πιθανή τεχνολογία μετάδοσης δεδομένων. Τα συναντάμε λιγότερο σε τοπικά δίκτυα, πιο συχνά σε δίκτυα ευρείας περιοχής και ...
TRY TO LIVE : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-01)
Στην παρούσα διπλωματική παραθέτεται ο τρόπος υλοποίησης του TRY TO LIVE, που είναι βιντεοπαιχνίδι επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου (First Person Shooter Game), με την χρήση του Unity και της γλώσσας προγραμματισμού C#. ...
Σχεδίαση και παραμετροποίηση στοιχείων πολιτιστικής κληρονομιάς σε περιβάλλον ΒΙΜ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12)
Το «Κτιριακό πληροφοριακό μοντέλο» ή αλλιώς BIM (Building Information Modeling) έχει αναδειχθεί ως μια καινοτόμος τεχνολογία στον κατασκευαστικό κλάδο, η οποία τείνει να αντικαταστήσει τη συνήθη διαδικασία παραγωγής ...
Εφαρμογή για Android κινητές συσκευές με ερωτήσεις εκμάθησης ιστορίας γραμμένη σε kotlin
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01)
Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η ανάπτυξη εφαρμογής βασιζόμενη σε λειτουργικό σύστημα android και η οποία θα αφορά ερωτήσεις γνώσης που θα απευθύνονται όχι μόνο σε μαθητές, αλλά και σε ενήλικες. Η ...
Αυτόματη περιγραφή οπτικοακουστικών σκηνών με χρήση βαθέων νευρωνικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)
Η Μηχανική Μάθηση είναι ένα ταχέως αναπτυσσόμενο πεδίο της πληροφορικής, ικανό να παρέχει λύσεις σε απαιτητικά προβλήματα αυξανόμενης πολυπλοκότητας. Στο πλαίσιο αυτό, ο στόχος αυτής της διατριβής είναι να οικοδομηθεί ένα ...
Ανάπτυξη τρισδιάστατου παιχνιδιού με υπερήρωα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)
Η μεθοδολογία STEM στην τεχνική-επαγγελματική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Η εκπαίδευση εξαρτάται από την κοινωνία της οποίας αποτελεί τμήμα και την οικονομία, η οποία είναι η βάση του κάθε εκπαιδευτικού συστήματος. Η βελτίωση των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης και η προσαρμογή τους στις ...
Υλοποίηση μηχανισμού εφαρμογής του Γ.Κ.Π.Δ. σε συνδυασμό με την οδηγία P.S.D.2 για χρηματοπιστωτικά ιδρύματα εντός της Ευρωπαϊκής ένωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Από το Μάιο του 2018 εφαρμόζεται καθολικά ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων (General Data Protection Regulation GDPR) σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής ένωσης. Με αυτόν το κανονισμό οι όλες οι ...