Πλοήγηση Τμήμα Πληροφορικής ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 122-141 από 1446
-
Target 2 - Securities
(2013-02-25)Ιστορικά, υποδομών των χρηματοπιστωτικών αγορών στην Ευρώπη δημιουργήθηκαν για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των εθνικών χρηματοπιστωτικών αγορών. Στις περισσότερες περιπτώσεις, υπήρχαν ένα ή δύο κυρίαρχα παίκτες σε ... -
TicTac: εκπαιδευτική εφαρμογή εκμάθησης της ώρας με μοντελοποίηση χρηστών σε προσαρμοστικό περιβάλλον
(2012-05-31)Στα πλαίσια της μεταπτυχιακής αυτής διατριβής αναπτύχθηκε μία εφαρμογή για την εκμάθηση της ώρας που απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 5-9 ετών. Η εφαρμογή αυτή υλοποιεί μοντελοποίηση και προσαρμοστικότητα χρηστών. Το κεφάλαιο ... -
Travel Τime: ταξιδιωτικό γραφείο με δυνατότητα προσαρμοστικότητας και μοντελοποίησης χρηστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται την κατασκευή ενός διαδικτυακού ταξιδιωτικού γραφείου. Το εξέχον στοιχείο αυτής της εφαρμογής είναι η προσαρμοστικότητα σύμφωνα με τις προτιμήσεις του εκάστοτε χρήστη, καθώς ... -
TRY TO LIVE : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-01)Στην παρούσα διπλωματική παραθέτεται ο τρόπος υλοποίησης του TRY TO LIVE, που είναι βιντεοπαιχνίδι επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου (First Person Shooter Game), με την χρήση του Unity και της γλώσσας προγραμματισμού C#. ... -
Unified modeling language και θεωρία παιγνιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-14)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της χρήσης των διαγραμμάτων της Unified Modeling Language στη θεωρία παιγνίων. H Unified Modeling Language (UML) είναι μια γλώσσα μοντελοποίησης γενικού σκοπού στον τομέα του ... -
Using social annotation tool to enhance learning: a literature review
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09) -
Visual novels: έρευνα σε ένα ξεχωριστό είδος ψηφιακής ψυχαγωγίας και πειραματισμός ανάπτυξης στο Visual Studio
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)Τα Visual Novels, ένα συνδυαστικό είδος ψηφιακής ψυχαγωγίας μεταξύ βιντεοπαιχνιδιού και βιβλίου, προέρχονται από την Ιαπωνία, όπου η κυκλοφορία του πρώτου τίτλου έγινε το 1983. Έκτοτε, με την εξέλιξη των εργαλείων ανάπτυξής ... -
Wand : design and development of a game engine for visual novels
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07) -
Web - android εφαρμογή για την επικοινωνία των υπαλλήλων με την εταιρεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως κύριο στόχο την έρευνα, σχεδίαση και ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής σε περιβάλλον παγκόσμιου ιστού Web και για κινητές συσκευές με λειτουργικό Android, η οποία θα περιλαμβάνει ... -
Web Ninja - εργαλείο ανάλυσης ύποπτων αρχείων JavaScript σε πραγματικό χρόνο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη, ανάλυση και η δημιουργία ενός εργαλείου ελέγχου και ενημέρωσης του χρήστη, για την επικινδυνότητα της ιστοσελίδας την οποία επισκέπτεται. Η ανάλυση του κώδικα γίνεται ... -
Web services μεταξύ SAP ECC και εφαρμογές Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Η παρούσα πτυχιακή επικεντρώνεται στην υλοποίηση web service που δημοσιεύονται από ένα σύστημα SAP ECC και καταναλώνονται από μια εφαρμογή Android. Δύο Web Services υλοποιούνται σε ένα σύστημα SAP ECC και αναλύονται ... -
Web σύστημα παραγγελιοληψίας σε πραγματικό χρόνο για συσκευές Android με την χρήση .Net και React.js
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)Στόχος της διπλωματικής είναι η δημιουργία ενός συστήματος - μιας εφαρμογής που να διευκολύνει ανθρώπους με κινητικές δυσκολίες στην καθημερινή τους ζωή και πιο συγκεκριμένα κατά την παραγγελία από καταστήματα (για φαΐ, ... -
Website - Forum προγνωστικών αγώνων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Με τη παρούσα διπλωματική εργασία, ο στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας ιστότοπος, που αφορά προγνωστικά και αναλύσεις αγώνων. Μέσα από αυτό το website, ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να μαθαίνει τα νέα των ομάδων του ... -
Yλοποίηση ενός συστήματος υγείας με την χρήση της αρχιτεκτονικής των microservices
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Τα τελευταία χρόνια η συνεχόμενη αύξηση της εξάρτησης των ανθρώπων γύρω από τις ηλεκτρονικές συσκευές έχει οδηγήσει στην εμφάνιση ολοένα και περισσότερο απαιτητικών εφαρμογών, οι οποίες χρειάζονται όλο και περισσότερους ... -
Άυλη πολιτιστική κληρονομιά και πληθοπορισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Η αξία της διαφύλαξης της υλικής και άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς αναγνωρίζεται από τη διεθνή κοινότητα και προστατεύεται ποικιλοτρόπως καθώς αντιπροσωπεύει το παρελθόν, τον πολιτισμό αλλά και την ταυτότητα των ανθρώπινων ... -
Αθήνα - Δημαρχείο Αθηνών: καλλιτέχνες και πρωτότυπα έργα τέχνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)Ο τίτλος της Μ.Δ.Ε. είναι «Αθήνα-Δημαρχείο Αθηνών: Καλλιτέχνες και πρωτότυπα έργα τέχνης». Το πρώτο μέρος της μεταπτυχιακής εργασίας καλύπτει μια συνοπτική ιστορική αναδρομή μέχρι και την απόφαση ανακήρυξης της Αθήνας ... -
Ακέραιος προγραμματισμός
(2012-06-13)Ο ακέραιος προγραμματισμός (integer programming), ο οποίος εξετάζεται, όπως και ο γραμμικός, αποτελεί κλάδο του μαθηματικού προγραμματισμού (mathematical programming). Ο ακέραιος προγραμματισμός χρησιμοποιείται σε διάφορες ... -
Αλγόριθμοι αποικίας μυρμηγκιών
(2012-11-27)Το Κεφάλαιο 1, παρουσιάζει μία περίληψη της βελτιστοποίησης αποικίας μυρμηγκιών (ACO) - μία μεταευριστική εμπνευσμένη από τη συμπεριφορά πραγματικών μυρμηγκιών, μία μέθοδος επίλυσης δύσκολων προβλημάτων συνδυαστικής ... -
Αλγόριθμοι αυτοματοποιημένων συναλλαγών βασισμένοι σε τεχνικές μηχανικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)Μια σχετικά νέα προσέγγιση στις συναλλαγές κρυπτονομισμάτων είναι η χρήση αλγορίθμων μηχανικής εκμάθησης για την πρόβλεψη της αύξησης και της πτώσης των τιμών πριν εμφανιστούν. Ένας βέλτιστος έμπορος κρυπτονομισμάτων θα ... -
Αλγόριθμοι για επίλυση συζευγμένων συνεχών παιγνίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η βιβλιογραφική μελέτη των αλγορίθμων για την επίλυση του προβλήματος βελτιστοποίησης παιγνίων όπου οι παίκτες αντιμετωπίζουν περιορισμούς στον συνδυασμένο χώρο στρατηγικής. Σε αυτού του ...