Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 54
Μελέτη σκοπιμότητας κατασκευής μονάδας παραγωγής πολυπροπυλένιου: ένα μοντέλο για την ελληνική αγορά.
(2002-12-01)
Η καθετοποίηση της Ελληνικής Πετροχημικής Βιομηχανίας αποτελεί ένα ζήτημα δεκαετιών για την Ελληνική Οικονομία. Το ιστορικό της καθετοποίησης είναι μακρύ και χαρακτηρίζεται από μεγάλα σφάλματα, ανακολουθίες και προστριβές ...
Μελέτη επέκτασης τραπεζικής δραστηριότητας: η περίπτωση ανταποκριτή στη νήσο Κέα.
(2002-12-01)
Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί, κατά πρώτο λόγο, στην επεξεργασία και ανάλυση των δημογραφικών, οικονομικών, χωροταξικών και λοιπών χαρακτηριστικών της νήσου Κέας.
Το στρατηγικό management των τουριστικών γραφείων και η ελληνική πραγματικότητα.
(2002-12-01)
Μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις, που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις, είναι πώς να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν βιώσιμες δραστηριότητες, μέσα σε μια αγορά και ένα επιχειρηματικό περιβάλλον, που μεταβάλλονται ...
Τραπεζικές συναλλαγές μέσω διαδικτύου
(2002-12-01)
Η εργασία αναφέρεται στην ηλεκτρονική τραπεζική και αναπτύσσει τις διάφορες υπηρεσίες που αυτή προσφέρει, τις δυνατότητες που παρέχει στους χρήστες, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Αρχικά γίνεται μια αναφορά στο ...
Ποιότητα στις υπηρεσίες του ηλεκτρονικού εμπορίου: διακριτικά γνωρίσματα στο διαδίκτυο.
(2002-12-01)
Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παραθέσει τα σημαντικά εργαλεία που προσφέρει η τεχνολογία του Internet στο χώρο των οικονομικών συναλλαγών δίνοντας έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. ΄Οσον αφορά τη διάρθρωση ...
Κοινοπρακτικά δάνεια
(2002-12-01)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η αναφορά στην αγορά των κοινοπρακτικών δανείων, όπως αυτή λειτουργεί σύμφωνα με την συνήθη τραπεζική πρακτική.
Ποιότητα υποστηρικτικών υπηρεσιών στην ανώτατη εκπαίδευση.
(2002-12-01)
Στην Ελλάδα, όπως και σε πολλά ανεπτυγμένα κράτη, προβάλλεται όλο και πιο πολύ το θέμα της ποιότητας υπηρεσιών της ανώτατης εκπαίδευσης. Έτσι, έχουν ξεκινήσει προσπάθειες από τους αρμόδιους φορείς, εθνικούς αλλά και ...
Στατιστικός ποιοτικός έλεγχος παραπόνων πελατών σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών: χρήση διαγραμμάτων ελέγχου για τη στατιστική επεξεργασία παραπόνων πελατών και τον εντοπισμό κρίσιμων σημείων προς βελτίωση σε ελληνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών.
(2002-12-01)
Η εργασία αυτή αποτελεί μια πρόταση για την χρήση των διαγραμμάτων ελέγχου (control charts) από επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Πιο συγκεκριμένα εξετάζει την προοπτική χρήσης των διαγραμμάτων ελέγχου στην παρακολούθηση των ...
Κοινωνική συνεισφορά των επιχειρήσεων - προσεγγίσεις στην ελληνική πραγματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002-07)
Η σχέση κοινωνίας - επιχείρησης είναι δυναμική. Η επιβίωση της επιχείρησης μέσα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο ευρύτερο περιβάλλον της εξαρτάται από την δυνατότητα της να προσαρμόζεται συνεχώς στις νέες συνθήκες. Στην εργασία ...
Customer relationship management (CRM): δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή.
(2002-12-01)
Η παρούσα μελέτη στοχεύει να παρουσιαστούν τα οφέλη του CRM και συνεπώς να διαφανούν τα κίνητρα για τις επιχειρήσεις προκειμένου να το υϊοθετήσουν. Παράλληλα ο στόχος είναι να αποσαφηνιστούν, όσο αυτό είναι εφικτό, τα ...