Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Φαρμακευτική αγορά"
Αποτελέσματα 1-6 από 6
-
Marketing plan και επιτυχημένο λανσάρισμα του φαρμακευτικού προϊόντος Daxas στην ελληνική φαρμακευτική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στόχος της παρούσας διατριβής ήταν η εκπόνηση ενός σχεδίου Μάρκετινγκ για το επιτυχημένο λανσάρισμα του Φαρμακευτικού προϊόντος DAXAS - το οποίο παράγει και διανέμει η Nycomed - στην Ελληνική αγορά. Tο Daxas είναι ένα ... -
Ανάλυση κλάδου φαρμακευτικών εταιρειών: μελέτη περίπτωσης οικονομοτεχνικής αξιολόγησης μονάδας παραγωγής φαρμάκου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η διπλωματική εργασία που ακολουθεί εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων –Ολική Ποιότητα με Διεθνή Προσανατολισμό» του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ... -
Ανάλυση του κλάδου των φαρμακείων : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η Ελλάδα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην ιατρική φροντίδα των πολιτών από τα φαρμακεία. Για το 2021, συνολικά λειτουργούν 10427 φαρμακεία, εκ των οποίων, 35.2% βρίσκονται στην Αττική. Απότοκο αυτού, ο δείκτης φαρμακείων ανά ... -
Η επίπτωση της ελληνικής οικονομικής κρίσης στο φαρμακευτικό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης: η απελευθέρωση των σημείων διανομής των ΜΗΣΥΦΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Οι φαρμακευτικές παγκοσμίως ακολουθούν στρατηγικές μάρκετινγκ για την προώθηση των σκευασμάτων τους που βασίζονται στην περιορισμένη ελευθερία καθώς το φάρμακο είναι ένα ιδιαίτερο αγαθό. Στόχος αυτής της εργασίας είναι ... -
Μελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης φαρμακείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διεξαγωγή Μελέτης Σκοπιμότητας σχετικά με την ίδρυση Φαρμακείου στο νησί της Τήνου. Προκειμένου να αποφανθούμε για τη βιωσιμότητα της επένδυσής μας, στο πρώτο μισό τμήμα της εργασίας, ... -
Στρατηγικές διαφήμισης και αποτελεσματικότητα τους στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η διαφήμιση αποτελεί μέρος του μίγματος μάρκετινγκ και είναι μια από τις κυριότερες προωθητικές ενέργειες των εταιρειών, η οποία καθιστά γνωστά τα προϊόντα στους δυνητικούς αγοραστές τους. Για να σχεδιαστεί σωστά η διαφήμιση ...