Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Επιβλέποντα "Γεωργόπουλος, Νικόλαος"
Αποτελέσματα 33-52 από 198
-
Διαμόρφωση στρατηγικής μικρομεσαίων ξενοδοχειακών μονάδων: η περίπτωση μικρομεσαίας ξενοδοχειακής μονάδας στην περιοχή του Ναυπλίου
(2012-10-08)Το πολυτάραχο περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις, καθιστά απαραίτητη την ύπαρξη ενός στρατηγικού εργαλείου μέσω του οποίου καθορίζεται η μακροπρόθεσμη επίδοση κάθε επιχείρησης. Το εργαλείο αυτό ... -
Διαμόρφωση στρατηγικής νεοϊδρυθείσας επιχείρησης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-04)Η παρακάτω διπλωματική εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνονται οι απαραίτητες θεωρητικές αναφορές για την όσο το δυνατό καλύτερη κατανόηση του θέματος που θα οδηγήσει στη επίλυση της μελέτης περίπτωσης ... -
Διαχείριση στρατηγικού κινδύνου στο φαρμακευτικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Το διαρκώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό τοπίο αναγκάζει τις εταιρείες να αντιμετωπίζουν αβεβαιότητα κάθε μέρα: οι νέες τεχνολογίες, ο ανταγωνισμός, η παγκοσμιοποίηση και η καινοτομία σε προϊόντα και διαδικασίες επηρεάζουν ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας και CRM ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια επιχείρηση. Μελέτη περίπτωσης Coca Cola 3E
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην σύγχρονη οικονομία τα επίπεδα του ανταγωνισμού είναι πολύ υψηλά. Έτσι, περισσότερο από ποτέ οι επιχειρήσεις θέλουν και χρειάζεται να δημιουργήσουν ένα διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προκειμένου να εξασφαλίσουν την ... -
Εικονικά δίκτυα κινητής τηλεφωνίας (MVNO) και στρατηγικές ανάπτυξής τους: μελέτη περίπτωσης ελληνικής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-24)Στην Ελλάδα, όπως και παγκοσμίως, ο κλάδος της κινητής τηλεφωνίας αποτελεί έναν από τους δυναμικότερους κλάδους, συμβάλλοντας τόσο άμεσα όσο και έμμεσα στην οικονομική ανάπτυξη, στην τεχνολογική σύγκλιση αλλά και στη ... -
Ελληνικές τράπεζες και μη εξυπηρετούμενα δάνεια: στρατηγική και ποιότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η αποτύπωση και η μελέτη όλων των προσδιοριστικών παραγόντων των μη εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων, καθώς και η μελέτη της σωρευτικής επίλυσης του προβλήματος αυτού μέσω της στρατηγικής επιλογής ... -
Εξαγορές και συγχωνεύσεις ως μέρος του στρατηγικού μάνατζμεντ : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από σημαντικές και ραγδαίες αλλαγές, οι οποίες υπαγορεύουν τη συνεχή και αδιάκοπη προσπάθεια των επιχειρήσεων για προσαρμογή και επικράτηση, για επιβίωση και αύξηση της ... -
Επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω διοίκησης ολικής ποιότητας. Εφαρμογή στις Ε.Δ.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)Η ύπαρξη της φιλοσοφίας της ΔΟΠ στις ΕΔ ξεκινάει από τη δεκαετία του ’40, όταν ο αμερικάνικος στρατός προσπάθησε να εφαρμόσει για πρώτη φορά τον ποιοτικό έλεγχο. Ήταν ο πρόδρομος της ολοκληρωμένης ΔΟΠ, την οποία θα ενσωμάτωνε ... -
Επιχειρηματική δικτύωση τουριστικών επιχειρήσεων (τουριστικό cluster). Δημιουργία συνεργιών για την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(2012-10-24)Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να συμπληρώσει ένα από τα κενά της έρευνας στον τομέα της δικτύωσης επιχειρήσεων. Σε μια τόσο ασταθή παγκοσμιοποιημένη οικονομία, η ανάγκη συνέργιας μεταξύ των επιχειρήσεων για την ... -
Επιχειρηματική ευφυΐα και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο το συνδυασμό της χρησιμοποίησης των συστημάτων Επιχειρηματικής Ευφυΐας με τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Τα συστήματα Επιχειρηματικής ... -
Επιχειρηματική ηθική και κοινωνική υπευθυνότητα στο στρατηγικό management των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12-18)Η εργασία αυτή πραγματεύεται τις έννοιες της Εταιρικής Ηθικής, της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης(EΚΕ), την εξέλιξη καθώς και τις διαστάσεις τις τελευταίας. Αναπτύσει τις σχέσεις μεταξύ της εταιρικής υπευθυνότητας, της ... -
Επιχειρηματικότητα και πρώην βιομηχανικές περιοχές : η περίπτωση του Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη μελέτη του ζητήματος της αναζωογόνησης και ανάπλασης πρώην βιομηχανικών περιοχών. Ως μελέτη περίπτωσης επιλέχθηκε η πόλη του Πειραιά, περιοχή με πλούσια βιομηχανική παράδοση, η οποία λόγω ... -
Επιχειρησιακές στρατηγικές σε περιόδους ανάπτυξης και ύφεσης: η περίπτωση ελληνικής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09-24)Όλοι οι οργανισμοί, ανεξαρτήτου μεγέθους, καλούνται να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του συνεχώς μεταβαλλόμενου επιχειρηματικού περιβάλλοντος και να λάβουν σημαντικές αποφάσεις που αφορούν τη στρατηγική τους κατεύθυνση. ... -
Εφαρμογής βασικών δεικτών επίδοσης (KPIs) : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013) -
Η ανάλυση του κλάδου του τουρισμού: η περίπτωση της Κρήτης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11) -
Η διαμόρφωση της στρατηγικής ελληνικής τράπεζας στον τομέα της λιανικής τραπεζικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Στην παρούσα μελέτη, γίνεται προσπάθεια να αναδειχθούν οι παράγοντες εκείνοι που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της στρατηγικής της Εθνικής Τράπεζας στον τομέα της Λιανικής Τραπεζικής καθώς και η στρατηγική που επιλέγει τελικώς ... -
Η διοίκηση ολικής ποιότητας στις φαρμακοβιομηχανίες: η εξέλιξη των ελληνικών φαρμακοβιομηχανιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην Ελλάδα, το φάρμακο είναι κοινωνικό αγαθό και αυτό σημαίνει ότι επηρεάζεται άμεσα από τα πληθυσμιακά δεδομένα της. Για τη σωστή παραγωγή και διάθεση των φαρμάκων στο καταναλωτικό κοινό, οι φαρμακοβιομηχανίες οφείλουν ... -
Η ενσωμάτωση των κρίσιμων ζητημάτων ESG στη στρατηγική μιας επιχείρησης : μελέτη περίπτωσης εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την ενσωμάτωση των κρίσιμων κριτηρίων ESG στη στρατηγική μιας επιχείρησης και συγκεκριμένα στη στρατηγική της εταιρείας Παπαστράτος. Οι διαρκείς αλλαγές σε οικονομικό, περιβαλλοντικό ... -
Η εξέλιξη των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09) -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
(2014-02-24)Είναι ευρύτατα διαδεδομένο ότι το Διαδίκτυο συνιστά ένα συνεχώς εξελισσόμενο μέσο που έχει διεισδύσει στην καθημερινότητα τόσο των ίδιων των ανθρώπων όσο και των επιχειρήσεων εν γένει. Ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός ατόμων ...