Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΔημάκης, Ιωάννης
dc.date.accessioned2023-11-20T11:03:04Z
dc.date.available2023-11-20T11:03:04Z
dc.date.issued2023-10-23
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15949
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3371
dc.description.abstractΗ ζωή και οι καθημερινές συνήθειες των ανθρώπων έχουν υποστεί σημαντικούς μετασχηματισμούς, ειδικά λόγω της έλευσης των ψηφιακών τεχνολογιών που συνεχίζουν να εξελίσσονται και να αλλάζουν κάθε χρόνο. Η πανδημία Covid-19 έχει επιταχύνει περαιτέρω αυτή τη στροφή προς την ψηφιοποίηση, δημιουργώντας μια ισχυρή ώθηση για τη διεύρυνση του πεδίου των τεχνολογικών προόδων. Το λιανικό εμπόριο, ειδικότερα, έχει επηρεαστεί σημαντικά, υπογραμμίζοντας την ανάγκη μετασχηματισμού. Η επικοινωνία, η εργασία και τα ψώνια έχουν επηρεαστεί άμεσα από αυτήν την ψηφιακή επανάσταση. Το επίκεντρο αυτής της μελέτης είναι η ετοιμότητα του κλάδου του εμπορίου, ιδιαίτερα της μικρομεσαίας επιχείρησης, στην Ελλάδα να υιοθετήσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τα απαραίτητα βήματα για την επίτευξή του. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτό συνδέεται στενά με τους στόχους που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οι οποίοι έχουν θεσπιστεί για το έτος 2030. Η «Ψηφιακή Πυξίδα: 2030» είναι μία από τις κεντρικές στρατηγικές προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Στόχος αυτής της εργασίας είναι να εξετάσει διεξοδικά την ιδέα του ψηφιακού μετασχηματισμού, ένα θέμα που επηρεάζει όλους τους οργανισμούς και πρέπει να του δοθεί η απαραίτητη προσοχή για τη διατήρηση ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και τη διασφάλιση της βιωσιμότητάς τους. Η διαδικασία της ψηφιακής μετατροπής είναι περίπλοκη και προκλητική, και απαιτεί σημαντικές οικονομικές επενδύσεις και εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό ικανό να διαχειριστεί τις αλλαγές. Είναι μια χρονοβόρα διαδικασία που απαιτεί υπομονή από τους επιχειρηματίες. Για να διευκολυνθεί η κατανόηση της έννοιας του ψηφιακού μετασχηματισμού, παρουσιάζεται ένα παράδειγμα εφαρμογής της σε ελληνική εταιρεία.el
dc.format.extent189el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΨηφιακός μετασχηματισμός και στρατηγική των επιχειρήσεων στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΨηφιοποίησηel
dc.subject.keywordΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subject.keywordΝέες τεχνολογίεςel
dc.subject.keywordΚαταναλωτική εμπειρίαel
dc.subject.keywordΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΛιανικό εμπόριοel
dc.date.defense2023-10-23


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»