Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναγκαιότητα ύπαρξης στρατηγικού σχεδίου για την αντιμετώπιση έκτακτων συνθηκών και οικονομικών κρίσεων ως αμφίδρομη κατάσταση επιχειρήσεων και καταναλωτών

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΚανελλόπουλου, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2023-05-31T08:27:11Z
dc.date.available2023-05-31T08:27:11Z
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15447
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2869
dc.description.abstractΟι εσωτερικές πηγές ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος καλύπτουν μια τεράστια γκάμα τομέων. Τα σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα ενός οργανισμού δεν καθορίζονται αποκλειστικά από εξωτερικές συνθήκες. Οι εσωτερικές πηγές ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ενός οργανισμού θεωρούνται βασικά στοιχεία επιτυχίας. Η έρευνα εξετάζει την τεράστια βιβλιογραφία του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Οι έννοιες των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων μέσω της σωστής δράσης διοίκησης στη διαχείριση της δομής, της διαδικασίας, της κουλτούρας και των ανθρώπων ενός οργανισμού χρησιμοποιήθηκαν για να δείξουν την εμφάνιση σημαντικών θεωριών στην ανασκόπηση της βιβλιογραφίας. Κατά συνέπεια, ο στόχος της αναγνώρισης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος είναι να συνδέσει τους πόρους, τις δυνατότητες και τις βασικές ικανότητες του οργανισμού. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM) είναι ένα από τα πιο ευρέως χρησιμοποιούμενα ακρωνύμια διοίκησης από τη δεκαετία του 1980. Ως εργαλείο διαχείρισης αλλαγών, το TQM έχει γίνει καλά αποδεκτό από τους διευθυντές επειδή θεωρείται ότι παρέχει ένα «σύνολο αρχών που μπορεί να τους καθοδηγήσει σε πολυάριθμες επιλογές ή ακόμη και να κάνει την επιλογή περιττή» (Huczynski, 1993, Management Gurus: What Makes Them and How to Become One (Λονδίνο, Routledge), σελ. 289). Παρά το γεγονός ότι η διοίκηση της ποιότητας έχει αναγνωριστεί ως κρίσιμης σημασίας για την επιτυχία της εταιρείας στην άκρως ανταγωνιστική δεκαετία του 1990, η TQM δεν είναι χωρίς τους αρνητές της. Η εστίαση των ειδικών στην ποιότητα πρέπει να είναι στη βελτίωση της επίδοσης μέσω βελτιωμένων διαδικασιών. Με βάση το μοντέλο IPO (Input-Process-Output), αυτή η μελέτη θεωρεί τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM) ως εισροή της εσωτερικής και εξωτερικής λειτουργίας ενός οργανισμού και τη μετασχηματιστική ηγεσία (TL) και την εκτελεστική ικανότητα (EA) ως μηχανισμό (Διαδικασία) να προωθήσει και να συντονίσει εσωτερικά-εξωτερικά στοιχεία για τον οργανισμό ώστε να επιτύχει το βιώσιμο ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα (SCA) (Output). Δεδομένων των διαταραχών που προέκυψαν από την πανδημία Covid-119 καθώς και της προόδου του παγκόσμιου τεχνολογικού περιβάλλοντος προς την τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, υπάρχει ανάγκη για τη διερεύνηση του μέλλοντος της διοίκηση ανθρώπινων πόρων. Με βάση τα ευρήματα έρευνας, έχουν προκύψει επτά διακριτά θέματα, το καθένα με τη δυνατότητα να επηρεάσει σημαντικά τις πρακτικές HRM και, ως εκ τούτου, τη μελλοντική ανταγωνιστικότητα των οργανισμών. Αυτά τα θέματα περιλαμβάνουν την υπεροχή της διοίκηση ανθρώπινων πόρων (HRM), τις αυξημένες επιρροές στον κυβερνοχώρο, την ψηφιοποίηση, το απομακρυσμένο HRM, τις δεξιότητες διασύνδεσης ανθρώπου-μηχανής, τους στρατηγικούς δεσμούς μεταξύ ανθρώπων και οργανισμών και τις ικανότητες διεπαφής ανθρώπου-τεχνολογίας. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η μελέτη πρότεινε ότι τα τμήματα HRM θα πρέπει να μεταβούν στο HR 4.0 υιοθετώντας τις τεχνολογίες της βιομηχανίας 4.0, αυξάνοντας την αυτοματοποίηση και την ψηφιοποίηση και ενισχύοντας τα συστήματα εικονικοποίησης. Αυτή η μελέτη που παρουσιάζεται εξετάζει τον αντίκτυπο των μεθόδων Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM) στην επίδοση ενός οργανισμού και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αυτός ο σχεδιασμός της μελέτης έχει ποσοτικό χαρακτήρα. Τα δεδομένα ελήφθησαν μέσω ερωτηματολογίου. Οι μονάδες ανάλυσης είναι η αλιεία μεγάλου και μεσαίου μεγέθους. Οι ερωτηθέντες αυτής της μελέτης είναι οι διευθυντές αλιευτικών επιχειρήσεων. Η έρευνα χρησιμοποίησε πρωτογενή δεδομένα που συλλέχθηκαν με ερωτηματολόγιο. Η επαρχία Νότιας Σουλαουέζι της Ινδονησίας είχε πληθυσμό 66 αλιευτικές επιχειρήσεις. Η μελέτη χρησιμοποιεί τυχαία δειγματοληψία. Επιστράφηκαν ως τελικό δείγμα 55 πλήρεις έρευνες. Μετά από έρευνα της βιβλιογραφίας, τρεις υποθέσεις αναπτύχθηκαν και δοκιμάστηκαν χρησιμοποιώντας την Ανάλυση Διαδρομών στο SPSS 18.00. Τα ευρήματα καταδεικνύουν ότι οι τεχνικές TQM έχουν ευνοϊκό και σημαντικό αντίκτυπο τόσο στην οργανωτική επίδοση όσο και στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έχει ευνοϊκό και σημαντικό αντίκτυπο στην επιτυχία μιας επιχείρησης. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα επηρεάζει την επίδοση του οργανισμού περισσότερο από τις διαδικασίες TQM.el
dc.format.extent92el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑναγκαιότητα ύπαρξης στρατηγικού σχεδίου για την αντιμετώπιση έκτακτων συνθηκών και οικονομικών κρίσεων ως αμφίδρομη κατάσταση επιχειρήσεων και καταναλωτώνel
dc.title.alternativeNecessity of having a strategic plan to deal with emergency situations and financial crises as a two-way situation for businesses and consumersel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe internal sources of competitive advantage span a vast array of domains. An organization's significant competitive advantages are not solely determined by external circumstances. An organization's internal sources of competitive advantage are regarded as essential success elements. The research examines the vast literature of competitive advantage. The notions of competitive advantages through correct management action in managing an organization's structure, process, culture, and people were used to show the emergence of major theories in the literature review. Consequently, the objective of competitive advantage recognition is to link the organization's resources, capabilities, and core competencies. Total quality management (TQM) has been one of the most widely used management acronyms since the 1980s. As a change management tool, TQM has been well-received by managers because it is viewed as providing a " set of principles that can guide them through numerous options or even make selection unnecessary" (Huczynski, 1993, Management Gurus: What Makes Them and How to Become One (London, Routledge), p. 289). Despite the fact that the management of quality has been identified as a crucial to company success in the highly competitive 1990s, TQM is not without its detractors. Focus of quality specialists should be on enhancing performance via enhanced processes. Based on the IPO (Input-Process-Output) model, this study considers total quality management (TQM) as an input of an organization's internal and external, and transformational leadership (TL) and executive ability (EA) as the mechanism (Process) to promote and coordinate internal–external elements for the organization to achieve its sustainable competitive advantage (SCA) (Output). Given the disruptions resulting from the Covid-119 pandemic as well as the advancement of the global technological environment towards the fourth industrial revolution, there is a need to explore the future of human resource management. Based on the research findings, seven distinct themes have emerged, each with the potential to significantly influence HRM practices and, therefore, the future competitiveness of organizations. These topics include the primacy of human resource management (HRM), increased cyber influences, digitalization, remote HRM, human-machine interface skills, strategic linkages between people and organizations, and human-technology interface capabilities. According to the research findings, the study suggested that HRM departments should transition to HR 4.0 by adopting Industry 4.0 technologies, increasing automation and digitalization, and enhancing virtualization systems. This study examines the impact of Total Quality Management (TQM) methods on organizational performance and competitive advantage. This study design is quantitative in nature. The data was acquired via a questionnaire. The units of analysis are large and medium-sized fisheries. This study's respondents are the managers of fishing firms. The research employed primary data collected by questionnaire. Indonesia's South Sulawesi Province had a population of 66 fishing enterprises. The study employs random sampling. 55 full surveys were returned as a final sample. After a survey of the literature, three hypotheses have been developed and tested using Path Analysis in SPSS 18.00. The findings demonstrate that TQM techniques have a favorable and considerable impact on both organizational performance and competitive advantage. Competitive advantage has a favorable and significant impact on the success of a business. Competitive advantage influences organizational performance more than TQM procedures.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subject.keywordΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.date.defense2023-05-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»