Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΚαλπουζάνης, Χρήστος
dc.date.accessioned2023-03-23T09:23:53Z
dc.date.available2023-03-23T09:23:53Z
dc.date.issued2023-03-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15279
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2701
dc.description.abstractΤο ψηφιακό επιχειρείν στην σημερινή εποχή αποτελεί επιτακτική ανάγκη για τις επιχειρήσεις. Νέα εργαλεία εντάσσονται στην καθημερινότητα των εταιριών και εξελίσσουν τον τρόπο που δραστηριοποιούνται εμπορικά. Στην φαρμακοβιομηχανία τα εργαλεία αυτά, πολλά από τα οποία αποτελούν απόρροια της Covid και post Covid εποχής, αποτελούν βασικό πυλώνα στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού τους, εξελίσσοντας με ταχύτατους ρυθμούς σε πολλαπλά επίπεδα τη δραστηριοποίηση τους, ενώ ταυτόχρονα μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού των εταιριών επενδύεται σε νέες τεχνολογίες. Η παρούσα εργασία στοχεύει να διερευνήσει και να αναλύσει το ρόλο του ψηφιακού μετασχηματισμού «digital transformation» στην βάση της επικοινωνιακής πολιτικής των φαρμακευτικών εταιριών αλλά και στον τρόπο που οι εργαζόμενοι μέσα σε αυτές αντιλαμβάνονται, αξιολογούν και ενεργούν για την καλύτερη δυνατή επίτευξη αυτής. Για την αξιολόγηση αυτών των πληροφοριών σχεδιάστηκε ένα ερωτηματολόγιο όπου εργαζόμενοι από διάφορα επίπεδα μέσα σε έναν φαρμακευτικό οργανισμό (market access, marketing, medical, human resource, κτλ.) κλήθηκαν να απαντήσουν ανώνυμα σε μία σειρά ερωτήσεων. Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει τα επίπεδα ανάπτυξης και υιοθέτησης νέων ψηφιακών τεχνολογιών από φαρμακευτικές εταιρίες που εδράζονται στην Ελλάδα, πως αυτές διαμορφώνουν το περιβάλλον και τις συνθήκες στην επικοινωνία μάρκετινγκ και τελικά πως αυτό επηρεάζει την πελατειακή και εμπορική δυναμική.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΠρακτικές και στρατηγικές πολυκαναλικής παρουσίας στον φαρμακευτικό κλάδοel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENDigital business in today's era is an imperative for businesses. New tools are part of the everyday life of companies and evolve the way they do business. In the pharmaceutical industry, these tools, many of which are a result of the Covid and post-Covid era, are a key pillar in the context of their digital transformation, evolving their activity at a rapid pace on multiple levels, while at the same time a large part of the companies' budget is invested in new technology. This work aims to investigate and analyze the role of digital transformation in the basis of the communication policy of pharmaceutical companies and also in the way that the employees within them perceive, evaluate and act for the best possible achievement of this. To evaluate this information, a questionnaire was designed where employees from various levels within a pharmaceutical organization (market access, marketing, medical, human resource, etc.) were asked to answer anonymously a series of questions. The aim of the thesis is to present the levels of development and adoption of new digital technologies by pharmaceutical companies based in Greece, how they shape the environment and conditions in marketing communication and ultimately how this affects customer and commercial dynamics.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordOmni-channelel
dc.subject.keywordMulti-channelel
dc.subject.keywordΦαρμακευτική εταιρίαel
dc.subject.keywordΙατρικός επισκέπτηςel
dc.subject.keywordΕπαγγελματίας υγείαςel
dc.date.defense2023-03-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»