Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εύρεση μονοπατιού ευφυών πρακτόρων στη πλατφόρμα της Unity

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΔαβάκης, Αλέξανδρος - Δημήτριος
dc.date.accessioned2023-03-09T08:17:53Z
dc.date.available2023-03-09T08:17:53Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15224
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2646
dc.description.abstractΠεριγραφή της διαδικασίας κατασκευής ενός ευφυούς πράκτορα τεχνητής νοημοσύνης σε προσωπικό υπολογιστή, στην πλατφόρμα κατασκευής βιντεοπαιχνιδιών Unity, ο οποίος μπορεί να βρίσκει μονοπάτι προς ένα στόχο, σε τρισδιάστατο κατασκευασμένο κόσμο. Η διατριβή ξεκινά με την παρουσίαση της θεωρίας και ιστορικών πληροφοριών αναφορικά με τα βιντεοπαιχνίδια και την σχετική τεχνολογία τους, τη μηχανή παιχνιδιών Unity και τα παιχνίδια ρόλων. Συνεχίζει με την ανάλυση του αλγορίθμου Α*, ο οποίος αξιοποιείται με πολύ μεγάλη χρήση για την επίλυση του προβλήματος εύρεσης μονοπατιού [pathfinding] ελαχίστου κόστους από έναν εικονικό πράκτορα σε υπολογιστικό περιβάλλον. Έπειτα παρουσιάζεται και αναλύεται το εργαλείο A* Pathfinding Project για περιβάλλον Unity, η εγκατάσταση, ενσωμάτωση, χρήση και αποτελέσματά του και με βάση αυτά επεκτείνεται λεπτομερέστερα η θεωρία και οι τεχνικοί όροι του pathfinding και της μετακίνησης ενός πράκτορα. Τέλος, περιγράφεται συνοπτικά η εγκατάστασή του σε υπάρχον project βιντεοπαιχνιδιού στη Unity.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/*
dc.titleΕύρεση μονοπατιού ευφυών πρακτόρων στη πλατφόρμα της Unityel
dc.title.alternativePathfinding of intelligent agents within the Unity platformel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENDescription of the process of building an intelligent artificial intelligence agent on a personal computer, on the Unity video game development platform, that can find a path to a goal, in a 3D constructed world. The thesis begins by presenting theory and historical information regarding video games and their related technology, the Unity game engine, and role-playing games. It continues with the analysis of the A* algorithm, which is widely used to solve the minimum-cost pathfinding problem by a virtual agent in a computational environment. Then the A* Pathfinding Project tool for Unity environment, its installation, integration, usage and results are presented and analyzed and based on these the theory and technical terms of pathfinding and moving an agent are expanded in more detail. Finally, its installation in an existing video game project in Unity is briefly described.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordUnityel
dc.subject.keywordPathfindingel
dc.subject.keywordΕυφυείς πράκτορεςel
dc.subject.keywordIntelligent agentsel
dc.date.defense2023-02-17


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»