dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Δαβάκης, Αλέξανδρος - Δημήτριος | |
dc.date.accessioned | 2023-03-09T08:17:53Z | |
dc.date.available | 2023-03-09T08:17:53Z | |
dc.date.issued | 2023-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15224 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2646 | |
dc.description.abstract | Περιγραφή της διαδικασίας κατασκευής ενός ευφυούς πράκτορα τεχνητής νοημοσύνης σε προσωπικό υπολογιστή, στην πλατφόρμα κατασκευής βιντεοπαιχνιδιών Unity, ο οποίος μπορεί να βρίσκει μονοπάτι προς ένα στόχο, σε τρισδιάστατο κατασκευασμένο κόσμο.
Η διατριβή ξεκινά με την παρουσίαση της θεωρίας και ιστορικών πληροφοριών αναφορικά με τα βιντεοπαιχνίδια και την σχετική τεχνολογία τους, τη μηχανή παιχνιδιών Unity και τα παιχνίδια ρόλων.
Συνεχίζει με την ανάλυση του αλγορίθμου Α*, ο οποίος αξιοποιείται με πολύ μεγάλη χρήση για την επίλυση του προβλήματος εύρεσης μονοπατιού [pathfinding] ελαχίστου κόστους από έναν εικονικό πράκτορα σε υπολογιστικό περιβάλλον. Έπειτα παρουσιάζεται και αναλύεται το εργαλείο A* Pathfinding Project για περιβάλλον Unity, η εγκατάσταση, ενσωμάτωση, χρήση και αποτελέσματά του και με βάση αυτά επεκτείνεται λεπτομερέστερα η θεωρία και οι τεχνικοί όροι του pathfinding και της μετακίνησης ενός πράκτορα.
Τέλος, περιγράφεται συνοπτικά η εγκατάστασή του σε υπάρχον project βιντεοπαιχνιδιού στη Unity. | el |
dc.format.extent | 74 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ | * |
dc.title | Εύρεση μονοπατιού ευφυών πρακτόρων στη πλατφόρμα της Unity | el |
dc.title.alternative | Pathfinding of intelligent agents within the Unity platform | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | Description of the process of building an intelligent artificial intelligence agent on a personal computer, on the Unity video game development platform, that can find a path to a goal, in a 3D constructed world.
The thesis begins by presenting theory and historical information regarding video games and their related technology, the Unity game engine, and role-playing games.
It continues with the analysis of the A* algorithm, which is widely used to solve the minimum-cost pathfinding problem by a virtual agent in a computational environment. Then the A* Pathfinding Project tool for Unity environment, its installation, integration, usage and results are presented and analyzed and based on these the theory and technical terms of pathfinding and moving an agent are expanded in more detail.
Finally, its installation in an existing video game project in Unity is briefly described. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | Pathfinding | el |
dc.subject.keyword | Ευφυείς πράκτορες | el |
dc.subject.keyword | Intelligent agents | el |
dc.date.defense | 2023-02-17 | |