Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας (brand) εταιρειών

dc.contributor.advisorΚάμπης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΑτσάρος, Λάμπρος
dc.date.accessioned2023-02-17T11:18:40Z
dc.date.available2023-02-17T11:18:40Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15137
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2559
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια του Brand Equity και τον ρόλο που αναλαμβάνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη προώθηση της αξίας της σύγχρονης επιχείρησης. Θα γίνει αναφορά στους παράγοντες που διαμορφώνουν το Brand Equity ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης, των προϊόντων και της αγοράς. Επιπλέον θα γίνει ανάλυση σε βάθος στους τρόπους που μια επωνυμία μπορεί να εκσυγχρονιστεί με τα δεδομένα που διαρκώς αλλάζουν και εξελίσσονται. Ακόμη θα γίνει σύνδεση της στρατηγικής που ακολουθεί η επιχείρηση με σκοπό να περιλαμβάνει το Brand Equity και πως αυτά συνδέονται με την εισαγωγή καινοτομίας, της επικοινωνίας εντός και εκτός της επιχείρησης, την αναγνωσιμότητα και την αξία της. Στη συνέχεια θα γίνει μελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που είναι διαθέσιμα στο χώρο του διαδικτύου για να αξιοποιηθούν από τις επιχειρήσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και ποια τα οφέλη και οι αδυναμίες που συνδέονται με τη χρήση αυτών των μέσων. Τέλος θα γίνει ανάλυση της περίπτωσης της αλυσίδας καταστημάτων καφέ Starbucks και του τρόπου που αυτή επωφελείται και εκμεταλλεύεται προς όφελός της τα διαθέσιμα διαδικτυακά μέσα επικοινωνίας.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΟ ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας (brand) εταιρειώνel
dc.title.alternativeBrand equity and the role of social mediael
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThis paper deals with the concept of Brand Equity and the role of social media in promoting the value of modern business. Reference will be made to the factors that shape Brand Equity depending on the characteristics of the company, the products and the market. In addition, there will be an in-depth analysis of the ways a brand can keep up with the ever-changing and evolving data. There will also be a connection of the strategy followed by the company in order to include Brand Equity and how these are connected to the introduction of innovation, communication inside and outside the company, awareness and its value. Then there will be a study of the social media available on the internet to be used by businesses in the best possible way and what are the benefits and weaknesses associated with the use of these media. Finally, the case of the chain of Starbucks coffee shops will be analyzed and how it benefits and exploits to its advantage the available online means of communication.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordBrand equityel
dc.subject.keywordΒrandingel
dc.subject.keywordSocial mediael
dc.subject.keywordCommunicationel
dc.subject.keywordΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.date.defense2023-02


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»