Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εκπαίδευση ευφυών πρακτόρων μέσω τεχνικών ενισχυτικής μάθησης

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΚωστάλας, Στέφανος - Δρόσος
dc.date.accessioned2022-12-16T09:37:37Z
dc.date.available2022-12-16T09:37:37Z
dc.date.issued2022-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14914
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2336
dc.description.abstractΟι συνεχόμενες εξελίξεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης επηρεάζουν σχεδόν όλα τα νέα προϊόντα της τεχνολογίας, καθώς και τις προσδοκίες των ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν. Η παρούσα εργασία αφορά στη μελέτη και χρήση της ενισχυτικής μάθησης ως τρόπο εκπαίδευσης ευφυών πρακτόρων για περισσότερο ρεαλιστικές συμπεριφορές σε ηλεκτρονικά παιχνίδια, αλλά και προσομοιώσεις. Συγκεκριμένα, γίνεται αξιοποίηση ενός εργαλείου με το οποίο τα παιχνίδια και οι προσομοιώσεις μπορούν να λειτουργήσουν σαν περιβάλλοντα για την εκπαίδευση αυτών των πρακτόρων χρησιμοποιώντας βαθιά ενισχυτική μάθηση. Το συγκεκριμένο εργαλείο λέγεται ML-Agents και η υλοποίηση αυτή θα γίνει σε περιβάλλον της μηχανής παιχνιδιών Unity.el
dc.format.extent43el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/*
dc.titleΕκπαίδευση ευφυών πρακτόρων μέσω τεχνικών ενισχυτικής μάθησηςel
dc.title.alternativeIntelligent Agent training using reinforcement learning techniquesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENContinuous developments in the area of Artificial Intelligence are affecting almost every new technology product, as well as the expectation of the people using those products. This thesis is about the study and use of reinforcement learning as a way of intelligent agent training for more realistic behaviors in computer games and simulations. In particular, a tool is used which can be utilized for making simulations and computer games work as environments in which agents can be trained using deep reinforcement learning. The specific tool used is called ML-Agents and the application development will be done in the Unity game engine.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικής - Ανάπτυξη Λογισμικού και Τεχνητής Νοημοσύνηςel
dc.subject.keywordΕνισχυτική μάθησηel
dc.subject.keywordΕυφυείς πράκτορεςel
dc.subject.keywordUnityel
dc.subject.keywordMl-Agentsel
dc.subject.keywordΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.date.defense2022-11-25


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»