dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Κωστάλας, Στέφανος - Δρόσος | |
dc.date.accessioned | 2022-12-16T09:37:37Z | |
dc.date.available | 2022-12-16T09:37:37Z | |
dc.date.issued | 2022-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14914 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2336 | |
dc.description.abstract | Οι συνεχόμενες εξελίξεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης επηρεάζουν σχεδόν όλα τα νέα προϊόντα της τεχνολογίας, καθώς και τις προσδοκίες των ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν. Η παρούσα εργασία αφορά στη μελέτη και χρήση της ενισχυτικής μάθησης ως τρόπο εκπαίδευσης ευφυών πρακτόρων για περισσότερο ρεαλιστικές συμπεριφορές σε ηλεκτρονικά παιχνίδια, αλλά και προσομοιώσεις. Συγκεκριμένα, γίνεται αξιοποίηση ενός εργαλείου με το οποίο τα παιχνίδια και οι προσομοιώσεις μπορούν να λειτουργήσουν σαν περιβάλλοντα για την εκπαίδευση αυτών των πρακτόρων χρησιμοποιώντας βαθιά ενισχυτική μάθηση. Το συγκεκριμένο εργαλείο λέγεται ML-Agents και η υλοποίηση αυτή θα γίνει σε περιβάλλον της μηχανής παιχνιδιών Unity. | el |
dc.format.extent | 43 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.title | Εκπαίδευση ευφυών πρακτόρων μέσω τεχνικών ενισχυτικής μάθησης | el |
dc.title.alternative | Intelligent Agent training using reinforcement learning techniques | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | Continuous developments in the area of Artificial Intelligence are affecting almost every new technology product, as well as the expectation of the people using those products. This thesis is about the study and use of reinforcement learning as a way of intelligent agent training for more realistic behaviors in computer games and simulations. In particular, a tool is used which can be utilized for making simulations and computer games work as environments in which agents can be trained using deep reinforcement learning. The specific tool used is called ML-Agents and the application development will be done in the Unity game engine. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής - Ανάπτυξη Λογισμικού και Τεχνητής Νοημοσύνης | el |
dc.subject.keyword | Ενισχυτική μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Ευφυείς πράκτορες | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | Ml-Agents | el |
dc.subject.keyword | Τεχνητή νοημοσύνη | el |
dc.date.defense | 2022-11-25 | |