dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Μάλλιαρης, Δημήτριος | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T05:36:47Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T05:36:47Z | |
dc.date.issued | 2022-07 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14547 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1970 | |
dc.description.abstract | Η ανάγκη είναι κάτι που είναι απαραίτητο προκειμένου να ζήσει ένας οργανισμός μία υγιή ζωή. Οι άνθρωποι, όντας τα πιο έξυπνα ζώα, σύμφωνα με τα ανθρώπινα πρότυπα, έχουν πολύ πιο περίπλοκη ιεραρχία αναγκών από άλλα πλάσματα. Το 1943, ο Abraham Maslow πρότεινε την «Ιεραρχία των αναγκών του Maslow» σε μια προσπάθεια να περιγράψει τι οδηγεί και παρακινεί τους ανθρώπους. Αυτή η εργασία εστιάζει στην ιδέα μιας προσομοίωσης που εκτελείται στη μηχανή της Unity, χρησιμοποιώντας πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης που «σκέφτονται» και «δρουν» με ανθρώπινο τρόπο. Αυτό επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας ένα σύστημα Δράσης/Στόχου, ακολουθώντας τις αρχές της αρχιτεκτονικής “Δράσης με προσανατολισμό το στόχο” ή GOAP. Η μετάβαση από τον θεωρητικό ορισμό κάθε ανάγκης στην ιεραρχία του Maslow, σε μια πιο απτή αναπαράσταση, δηλαδή σε μια μορφή που μπορεί να γίνει κατανοητή από έναν πράκτορα τεχνητής νοημοσύνης, είναι ένα πολύ δύσκολο επίτευγμα. Αυτό αποδεικνύεται πρόβλημα, ειδικά καθώς ανεβαίνουμε στην ιεραρχία, διότι οι ανάγκες γίνονται όλο και πιο αφηρημένες. Επομένως, σε αυτή την εργασία, η ιδέα της ανάγκης μεταγράφεται στην πολύ πιο απλοϊκή ιδέα ενός Στόχου, που ικανοποιείται μέσω μιας σειράς Δράσεων. Επιπλέον, λόγω των παραπάνω δυσκολιών, σε αυτή την εργασία, θα διερευνήσουμε μόνο κάποιες από τις βιολογικές ανάγκες της ιεραρχίας του Maslow. | el |
dc.format.extent | 44 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Δημιουργία ενός πράκτορα ΤΝ με ανθρώπινη συμπεριφορά, χρήσημοποιώντας την ιεραρχία των αναγκών του Maslow και την αρχιτεκτονική σχεδιασμού δράσης με προσανατολισμό το στόχο (GOAP) στη μηχανή της Unity | el |
dc.title.alternative | Creating an AI agent with human-like behavior using Maslow’s hierarchy of needs and Goal Oriented Action Planning in Unity engine | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | A need is something that is necessary for an organism to live a healthy life. Humans, being the most intelligent animals, according to human standards, have a much more complex hierarchy of needs than other creatures. In 1943, Abraham Maslow proposed “Maslow’s hierarchy of needs” in an attempt to describe what drives and motivates us, human beings. This project focuses on the idea of a simulation run on the Unity engine, using AI agents that “think” and “act” in a human-like way, by use of an Action/Goal system, following the principles of the “Goal Oriented Action Planning” or GOAP architecture. The transition from the theoretical definition of each need in Maslow’s hierarchy, to a more tangible representation in a form that can be understood by an AI agent is a very challenging task. This proves to be a problem, especially as we move up the hierarchy because the needs become more and more abstract. Therefore, the idea of need is transcribed to the much more simplistic idea of a Goal, that is satisfied through a series of Actions. Additionally, due to the above difficulties, in this project, we will explore only needs from the “physiological” level of Maslow’s hierarchy. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Τεχνητή νοημοσύνη | el |
dc.subject.keyword | Μηχανή Unity | el |
dc.subject.keyword | Σχεδιασμός δράσης με προσανατολισμό το στόχο | el |
dc.subject.keyword | Έξυπνοι πράκτορες | el |
dc.subject.keyword | Ιεραρχία των αναγκών του Maslow | el |
dc.subject.keyword | Artificial intelligence | el |
dc.subject.keyword | Maslow’s hierarchy of needs | el |
dc.subject.keyword | Goal Oriented Action Planning | el |
dc.subject.keyword | Unity engine | el |
dc.date.defense | 2022-07-01 | |