Εμφάνιση απλής εγγραφής

Δημιουργία ενός πράκτορα ΤΝ με ανθρώπινη συμπεριφορά, χρήσημοποιώντας την ιεραρχία των αναγκών του Maslow και την αρχιτεκτονική σχεδιασμού δράσης με προσανατολισμό το στόχο (GOAP) στη μηχανή της Unity

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΜάλλιαρης, Δημήτριος
dc.date.accessioned2022-09-01T05:36:47Z
dc.date.available2022-09-01T05:36:47Z
dc.date.issued2022-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14547
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1970
dc.description.abstractΗ ανάγκη είναι κάτι που είναι απαραίτητο προκειμένου να ζήσει ένας οργανισμός μία υγιή ζωή. Οι άνθρωποι, όντας τα πιο έξυπνα ζώα, σύμφωνα με τα ανθρώπινα πρότυπα, έχουν πολύ πιο περίπλοκη ιεραρχία αναγκών από άλλα πλάσματα. Το 1943, ο Abraham Maslow πρότεινε την «Ιεραρχία των αναγκών του Maslow» σε μια προσπάθεια να περιγράψει τι οδηγεί και παρακινεί τους ανθρώπους. Αυτή η εργασία εστιάζει στην ιδέα μιας προσομοίωσης που εκτελείται στη μηχανή της Unity, χρησιμοποιώντας πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης που «σκέφτονται» και «δρουν» με ανθρώπινο τρόπο. Αυτό επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας ένα σύστημα Δράσης/Στόχου, ακολουθώντας τις αρχές της αρχιτεκτονικής “Δράσης με προσανατολισμό το στόχο” ή GOAP. Η μετάβαση από τον θεωρητικό ορισμό κάθε ανάγκης στην ιεραρχία του Maslow, σε μια πιο απτή αναπαράσταση, δηλαδή σε μια μορφή που μπορεί να γίνει κατανοητή από έναν πράκτορα τεχνητής νοημοσύνης, είναι ένα πολύ δύσκολο επίτευγμα. Αυτό αποδεικνύεται πρόβλημα, ειδικά καθώς ανεβαίνουμε στην ιεραρχία, διότι οι ανάγκες γίνονται όλο και πιο αφηρημένες. Επομένως, σε αυτή την εργασία, η ιδέα της ανάγκης μεταγράφεται στην πολύ πιο απλοϊκή ιδέα ενός Στόχου, που ικανοποιείται μέσω μιας σειράς Δράσεων. Επιπλέον, λόγω των παραπάνω δυσκολιών, σε αυτή την εργασία, θα διερευνήσουμε μόνο κάποιες από τις βιολογικές ανάγκες της ιεραρχίας του Maslow.el
dc.format.extent44el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΔημιουργία ενός πράκτορα ΤΝ με ανθρώπινη συμπεριφορά, χρήσημοποιώντας την ιεραρχία των αναγκών του Maslow και την αρχιτεκτονική σχεδιασμού δράσης με προσανατολισμό το στόχο (GOAP) στη μηχανή της Unityel
dc.title.alternativeCreating an AI agent with human-like behavior using Maslow’s hierarchy of needs and Goal Oriented Action Planning in Unity engineel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENA need is something that is necessary for an organism to live a healthy life. Humans, being the most intelligent animals, according to human standards, have a much more complex hierarchy of needs than other creatures. In 1943, Abraham Maslow proposed “Maslow’s hierarchy of needs” in an attempt to describe what drives and motivates us, human beings. This project focuses on the idea of a simulation run on the Unity engine, using AI agents that “think” and “act” in a human-like way, by use of an Action/Goal system, following the principles of the “Goal Oriented Action Planning” or GOAP architecture. The transition from the theoretical definition of each need in Maslow’s hierarchy, to a more tangible representation in a form that can be understood by an AI agent is a very challenging task. This proves to be a problem, especially as we move up the hierarchy because the needs become more and more abstract. Therefore, the idea of need is transcribed to the much more simplistic idea of a Goal, that is satisfied through a series of Actions. Additionally, due to the above difficulties, in this project, we will explore only needs from the “physiological” level of Maslow’s hierarchy.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΜηχανή Unityel
dc.subject.keywordΣχεδιασμός δράσης με προσανατολισμό το στόχοel
dc.subject.keywordΈξυπνοι πράκτορεςel
dc.subject.keywordΙεραρχία των αναγκών του Maslowel
dc.subject.keywordArtificial intelligenceel
dc.subject.keywordMaslow’s hierarchy of needsel
dc.subject.keywordGoal Oriented Action Planningel
dc.subject.keywordUnity engineel
dc.date.defense2022-07-01


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»