dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Βλάχος, Γεώργιος - Σπυρίδων | |
dc.date.accessioned | 2022-02-11T07:33:00Z | |
dc.date.available | 2022-02-11T07:33:00Z | |
dc.date.issued | 2022-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14103 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1526 | |
dc.description.abstract | Η δημιουργία μίας ηλεκτρονικής εφαρμογής παραγγελίας φαγητού σε περιβάλλον για κινητές συσκευές αποτελεί μια σύνθετη διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού, η οποία ενσωματώνει πολλούς μηχανισμούς (διαχείριση δεδομένων, εκτέλεση διαχειριστικών λειτουργιών σε αυτά και παρουσίασή τους στον χρήστη της εφαρμογής). Η φύση των εφαρμογών αυτών δημιουργεί συχνά την ανάγκη να ακολουθηθεί μια μεθοδολογία σχεδιασμού και ανάπτυξης αρκετά πιο ευέλικτη από τις κλασικές έως τώρα (όπως, για παράδειγμα, το μοντέλο του καταρράκτη).
Οι εφαρμογές για κινητές συσκευές αναπτύσσονται και δέχονται διαρκώς επιρροές από τους χρήστες τους, σχετικά με την ευχρηστία τους, τη λειτουργικότητα και την ασφάλειά τους. Προκειμένου οι επιρροές αυτές να ενσωματώνονται στον σχεδιασμό και στην ανάπτυξη του έργου, δημιουργήθηκαν επαναληπτικές τεχνικές ανάπτυξης, όπως η RUP. | el |
dc.format.extent | 56 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη εφαρμογής παραγγελίας φαγητού για κινητές συσκευές με τη χρήση του Framework Flutter και της γλώσσας προγραμματισμού Dart | el |
dc.title.alternative | Development of food order application for mobile devices using Flutter Framework and Dart programming language | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | Creating an online food ordering application for mobile devices is a complex software development process, which incorporates many mechanisms (data management, execution of administrative functions in them and their presentation to the user of the application). The nature of these applications often creates the need to follow a design and development methodology much more flexible than the classic ones so far (such as, for example, the waterfall model).
Mobile applications are constantly evolving and are being influenced by their users in terms of usability, functionality, and security.
In order to integrate these influences into the design and development of the project, iterative development techniques were created, such as RUP. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Android | el |
dc.subject.keyword | IOS | el |
dc.subject.keyword | Flutter | el |
dc.subject.keyword | Dart | el |
dc.subject.keyword | Mobile applications | el |
dc.subject.keyword | Multi-platform | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονική εφαρμογή παραγγελίας φαγητού | el |
dc.subject.keyword | Clean architecture | el |
dc.subject.keyword | Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός | el |
dc.subject.keyword | Firebase | el |
dc.date.defense | 2022-02-02 | |