Εμφάνιση απλής εγγραφής

Το πέρασμα από τον φυσικό κόσμο στην εικονική πραγματικότητα

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΣπαρταλιάν, Χαρουτιούν
dc.date.accessioned2021-08-24T06:50:06Z
dc.date.available2021-08-24T06:50:06Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13634
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1057
dc.description.abstractΗ μεταπτυχιακή αυτή διατριβή χωρίζεται σε 2 σκέλη. Το πρώτο σκέλος αφορά την δημιουργία ενός τρισδιάστατου μοντέλου από οποιοδήποτε αντικείμενο θα μπορούσαμε να έχουμε στα χέρια μας. Το δεύτερο σκέλος αφορά την χρήση αυτού του τρισδιάστατου μοντέλου σε μια εφαρμογή, ένα παιχνίδι εν προκειμένω, ως εικονικό αντικείμενο. Στο πρώτο σκέλος θα εξετάσουμε τους τρόπους που υπάρχουν στην διάθεση μας, για την δημιουργία τρισδιάστατου μοντέλου με την μέθοδο της φωτογραμμετρίας. Θα αναλύσουμε μερικές από αυτές και θα εμβαθύνουμε σε μια, με την οποία θα δημιουργήσουμε το δικό μας μοντέλο. Στο δεύτερο μέρος θα περάσουμε στην πλατφόρμα της Unity και με απλά βήματα θα δομήσουμε μια εφαρμογή στην οποία το τρισδιάστατο μοντέλο μας θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Θα δείξουμε βήμα προς βήμα πως εισάγουμε το νέο μοντέλο στο παιχνίδι, πως διαμορφώνουμε το περιβάλλον του παιχνιδιού, πως θα εισάγουμε τα υπόλοιπα μοντέλα στο παιχνίδι μας και πως αυτά θα αλληλοεπιδρούν, καθώς και την λογική που ακολουθήσαμε σε κάθε μας βήμα. Θα χρειαστεί να γράψουμε κώδικα σε γλώσσα C#, τον οποίο θα εξηγήσουμε αναλυτικά. Με τον κώδικα που θα γράψουμε θα ελέγχουμε την κίνηση του παίχτη μας, την συμπεριφορά των αντικειμένων, το σύστημα συλλογής πόντων και άλλα. Το αποτέλεσμα είναι ένα παιχνίδι τύπου arcade που μπορεί κανείς να παίξει σε web περιβάλλον στο PC του. Βασικός στόχος μας είναι να εμφυσήσουμε στον αναγνώστη μας την ιδέα ότι, οτιδήποτε κρατά στο χέρι του, θα μπορούσε να αποτελέσει εικονικό αντικείμενο στην επόμενη εφαρμογή του. Μια εφαρμογή την οποία θα μπορούσε να δημιουργήσει μόνος του, με την χρήση ενός απλού υπολογιστή και μιας φωτογραφικής μηχανής ή ενός κινητού τηλεφώνου. Χωρίς την χρήση εξειδικευμένου δαπανηρού εξοπλισμού και ακριβών προγραμμάτων. Μια καλή αρχή για όποιον θα ήθελε να πειραματιστεί στον χώρο αυτό.el
dc.format.extent119el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΤο πέρασμα από τον φυσικό κόσμο στην εικονική πραγματικότηταel
dc.title.alternativeFrom natural world to virtual realityel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis particular postgraduate thesis is divided into two sections. The first one involves the creation of a three-dimensional model of any object we could have around us. The second section includes incorporating this three-dimensional model into an application, a game in this case, as a virtual object. In the first section, we are going to examine all the available means to create a three-dimensional model, following the method of photogrammetry. We are going to analyze the properties of some and delve into one, which we will use to create our own model. In the second part, we will access the platform Unity and following simple steps, we will develop an application, in which our three-dimensional model will play a leading part. More specifically, we will demonstrate how to insert the new model into the game in stages, as well as how to form the game environment, how to incorporate the rest of the models in our game, how these will interact and finally, we will explain the rationale behind each step. It will be necessary to write a code in C# programming language, which we are going to analytically explain. With the aforementioned code, we will be able to control every move of our player, the behavior of the objects, the system of point collection and many other features. The result includes an arcade game that can be played on a PC, in a web environment. Our main objective is to implant the idea that every object that someone might have in their surroundings could constitute a virtual entity in a future application, which they could create on their own, using a PC and a camera or a mobile phone. All the above does not require expensive special equipment or programs. Overall, it is a good start for anyone who would like to experiment in this particular field.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΤρισδιάστατα μοντέλαel
dc.subject.keywordΦωτογραμμετρίαel
dc.subject.keywordUnityel
dc.subject.keywordThree-dimensional modelsel
dc.subject.keyword3d modelel
dc.subject.keyword3d μοντέλοel
dc.subject.keywordThotogrammetryel
dc.date.defense2021-06-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»