Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔιδασκάλου, Ελένη
dc.contributor.authorΚουντουριώτου, Μαρία - Κρυσταλία
dc.date.accessioned2021-03-31T05:43:30Z
dc.date.available2021-03-31T05:43:30Z
dc.date.issued2021-03-16
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13367
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/790
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία επιχειρείται η μελέτη μιας σύγχρονης αντίληψη του τομέα των υπηρεσιών με μια ενοποιημένη κατανόηση ως προς τα προϊόντα και τη φύση των οργανισμών, των αγορών και της κοινωνίας. Η βασική της πρόταση είναι ότι οι οργανισμοί, οι αγορές και η κοινωνία ασχολούνται ουσιαστικά με την ανταλλαγή υπηρεσιών που προορίζονται ως εφαρμογές ικανοτήτων (γνώσεων και δεξιοτήτων) προς όφελος ενός μέρους. Θεωρεί τους πελάτες ως λειτουργικούς πόρους που έχουν δυνατότητες να συνδυάζουν τις δεξιότητες, τις εμπειρίες και τις γνώσεις τους στη διαδικασία συν-δημιουργίας προς όφελος ενός άλλου δρώντα ή των ιδίων. Η κύρια αιτία της ενδυνάμωσης των πελατών είναι οι προηγμένες τεχνολογίες που βασίζονται στο Διαδίκτυο και που έχουν αναγκάσει τις επιχειρήσεις να είναι πιο επικεντρωμένες στον πελάτη. Πρόκειται για ένα νέο «παράδειγμα σκέψης» μάρκετινγκ που πρώτα εκφράστηκε από τους Vargo και Lusch (2004, 2008) και αποτέλεσε αντικείμενο μεγάλης εννοιολογικής συζήτησης την τελευταία δεκαετία. Η λογική Services Dominant Logic (SDL) υποστηρίζει ότι το μάρκετινγκ απομακρύνεται από μια «κυριαρχούμενη από αγαθά» άποψη που επικεντρώνεται σε συναλλαγές ενσώματων αγαθών, σε μια «κυρίαρχη υπηρεσία» που εστιάζει στους άυλους πόρους και τις σχέσεις πωλητή – αγοραστή ως τη θεμελιώδη πηγή αξίας.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ καινοτομία υπό το πρίσμα της λογικής των υπηρεσιών - Services Dominant Logic (SDL)el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThis thesis tries to identify a modern mentality about the services sector by using a unified understanding of market exchange and the nature of organizations, markets and society. Its basic proposition is that organizations, markets and society are essentially engaged in the exchange of services intended as applications of skills (knowledge and skills) for the benefit of one party. It reflects clients as functional resources that have the potential to combine their skills, experiences and knowledge in the co-creation process for the benefit of another actor or their selves. The main reason for the empowerment of customers is the advanced Internet-based technologies that have forced businesses to be more customer-oriented. It is all about a “new example of marketing thinking” introduced by Vargo and Lusch (2004, 2008) that has been the subject of much debate over the last decade. The Services Dominant Logic (SDL) argues that marketing moves away from a "commodity-dominated" view that focuses on tangible goods transactions, into a "dominant service" view that focuses on intangible resources and relationships as the fundamental source of value.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.subject.keywordΥπηρεσίεςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.date.defense2021-03-24


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»