Εμφάνιση απλής εγγραφής

Πρόγραμμα καταγραφής και στατιστικής απεικόνισης των εξόδων ενός πλοίου εμπορικής ναυτιλίας. Μια οικονομική - πληροφοριακή προσέγγιση

dc.contributor.advisorΑλέπης, Ευθύμιος
dc.contributor.authorΒολιανάκης, Νικόλαος
dc.date.accessioned2020-12-17T12:39:08Z
dc.date.available2020-12-17T12:39:08Z
dc.date.issued2020-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13126
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/549
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε εμπεριστατωμένα στον κλάδο της ναυτιλίας. Μέσω του κλάδου αυτού πραγματοποιείται το 90% του παγκόσμιου εμπορίου. Αμέσως καταλαβαίνουμε την δύναμη αλλά και την σημαντικότητα του κλάδου αυτού. Σημαντικός πυλώνας της ναυτιλίας είναι οι πλοιοκτήτριες εταιρίες, που με τον στόλο πλοίων τους ικανοποιούν τις ανάγκες του παγκόσμιου πληθυσμού. Κάνεις δεν θα μπορούσε να μειώσει την σημαντικότητα μια πλοιοκτήτριας εταιρίας, καθώς δεν μπορούμε να ορίσουμε ένα εύρος των αγαθών που μεταφέρονται με πλοία. Στην εποχή μας όλα τα αγαθά (σιτηρά, σιδηρομετάλλευμα, άνθρακας, πετρέλαιο κλπ.) υπάγονται στην θαλάσσια μεταφορά είτε σε ολικό αλλά είτε και σε μέρος της μεταφοράς τους. Ας επικεντρωθούμε λοιπόν σε μια ναυτιλιακή εταιρία.Όπως κάθε υγιής εταιρία, έτσι και οι ναυτιλιακές εταιρίες ξοδεύουν αρκετούς πόρους στη ανάλυση κόστους τους. Αυτό υπάγεται στην απόλυτη λογική αν αναλογιστούμε τα τεράστια μεγέθη κόστους που διέπουν ένα πλοίο. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να ορίσουμε τον όρο κόστος για την ναυτιλία. Ο όρος αυτός δεν αναφέρεται μόνο στο χρηματικό παράγοντα, αλλά και στον ανθρώπινο και περιβαλλοντικό παράγοντα, χωρίς ουδείς από αυτούς να επικαλύπτει τον άλλον. Στην παρούσα στιγμή θα αναφερθούμε στο οικονομικό κόστος μιας πλοιοκτήτριας εταιρίας όσον αφορά τα πλοία της. Όπως είναι απόλυτα λογικό, ένα πλοίο έχει μεγάλο αριθμό διαφοροποιημένων εξόδων κατά την διάρκεια ενός ταξιδιού του. Tο πρόβλημα έρχεται στο γεγονός ότι κάθε λιμάνι έχει διαφορετικά έξοδα και κόστη, τα οποία πρέπει να καταγράφουν λεπτομερώς από τον καπετάνιο του πλοίου, με σκοπό την αναφορά αυτών στην πλοιοκτήτρια εταιρία. Η παραδοσιακή χειρόγραφη καταγραφή εξόδων όταν μιλάμε για μεγάλο όγκο και διαφορετικότητα είδους οδήγησε σε ένα πρόβλημα παρακολούθησης κόστους. Χωρίς να είναι απορίας άξιο αυτό το πρόβλημα έρχεται να λυθεί με την βοήθεια του κλάδου της πληροφορικής. Το πρόγραμμα μας είναι μια δικτυακή πλατφόρμα καταγραφής των διαφόρων αυτών εξόδων του πλοίου, με σκοπό την διευκόλυνση της καθημερινής λειτουργίας του ίδιου του πλοίου αλλά και της στατιστικής απεικόνισης αυτών για τους σκοπούς της εταιρίας.el
dc.format.extent30el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΠρόγραμμα καταγραφής και στατιστικής απεικόνισης των εξόδων ενός πλοίου εμπορικής ναυτιλίας. Μια οικονομική - πληροφοριακή προσέγγισηel
dc.title.alternativeCost data processing and analyzing program for a merchant shipping vessel. Αn economic - data processing approachel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENIn the present work we will deal in detail with the shipping industry. This sector accounts for 90% of world trade. Immediately we understand the strength and the importance of this industry. An important pillar of shipping is the ship-owning companies, which with their fleet meet the needs of the world's population. Doing could not reduce the importance of a shipowner, as we cannot define a range of goods carried by ships. In our time, all goods (grain, iron ore, coal, oil, etc.) are part of the maritime transport either in their entirety or even part of their transport. So, let's concentrate on a shipping company. Like any healthy company, shipping companies are spending enough resources on their cost analysis. This comes under the absolute logic of considering the huge cost of a ship. At this point we should define the shipping cost term. This term refers not only to the monetary factor but also to the human and environmental factors, with none of them overlaps the other. At this time, we will refer to the financial cost of a ship-owning company for its ships It is perfectly normal to say that a ship has a very large number of different expenses during its voyage. The problem results from the fact that each port has different expenses in terms of type and amount, which have to be properly documented by the master of the vessel in order to file a well detailed report to the ship owning company. The traditional hand-writing technique of documenting such a big amount of different expenses, led to a problem of cost checking and controlling. It goes without saying that this problem will be sold with the help of the computer science field and its tools. Our program is an online cost-documenting platform, offering details of each of the vessel’s expenses as well as a statistical analysis of same for the uses of either the master himself or the ship owning company.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΣύστημα εξόδωνel
dc.subject.keywordΠλοίαel
dc.subject.keywordΝαυτιλιακή οικονομικήel
dc.date.defense2020-11-24


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»