Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπερσίμης, Σωτήριος
dc.contributor.authorΚοσιάβελος, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2020-09-14T06:43:28Z
dc.date.available2020-09-14T06:43:28Z
dc.date.issued2020-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12902
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/325
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της παρούσας μελέτης διερευνώνται οι προτιμήσεις των καταναλωτών αναφορικά με τις τουριστικές τους επιλογές. Σκοπός της μελέτης είναι η εξαγωγή συμπερασμάτων για τη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών στον τουρισμό που θα ικανοποιούν τις επιθυμίες τους. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε εμπειρική έρευνα με αποστολή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου και συλλέχθηκε δείγμα 357 ατόμων από όλη την Ελλάδα. Στη συνέχεια ακολούθησε στατιστική επεξεργασία των αποτελεσμάτων και εξαγωγή συμπερασμάτων. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει η προτίμηση των συμμετεχόντων για εναλλακτικές μορφές τουρισμού, κυρίως με περιβαλλοντικό και πολιτιστικό ενδιαφέρον. Επίσης, οι επιπτώσεις της ύπαρξης του νέου κορωνοϊού Covid-19, διαμορφώνουν ένα νέο πλαίσιο μέσα στο οποίο πρέπει να προσαρμοστούν οι τουριστικές επιχειρήσεις.el
dc.format.extent120el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΔιερεύνηση απόψεων πελατολογίου και δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών στον τουρισμόel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe present study investigates consumer preferences regarding their tourism choices. The purpose of the study is to draw conclusions for the creation of products and services in tourism that will satisfy their desires. For this reason, an electronic survey was conducted and was collected a sample of 357 participants from all over Greece. After the collection, was performed statistical analysis of the data and were drawn the main conclusions. The conclusion of the research is that the participants prefer alternative forms of tourism, with special interest for environment and culture. Moreover, the effects of the new coronavirus Covid-19, create unfamiliar conditions within which tourism businesses must adapt.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΕναλλακτικός τουρισμόςel
dc.subject.keywordΧ2 τεστel
dc.subject.keywordΠαραγοντική ανάλυσηel
dc.date.defense2020-09-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»