Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΧατζής, Ιωάννης
dc.date.accessioned2020-02-13T09:08:58Z
dc.date.available2020-02-13T09:08:58Z
dc.date.issued2019-12-17
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12617
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/40
dc.description.abstractΟ κόσμος στον οποίο ζούμε βασιζόταν, βασίζεται και θα βασίζεται στην εξέλιξη. Άλλωστε χωρίς αυτήν θα ήμασταν ακόμα μικροοργανισμοί. Έτσι και οι στρατηγικές επικοινωνίας των επιχειρήσεων δεν θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση, ειδικά στην εποχή της τεχνολογίας και της πληροφόρησης. Στα κεφάλαια που ακολουθούν θα δούμε πως το οικοσύστημα της αυτοματοποιημένης διαφήμισης (programmatic advertising ecosystem) μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να καλυτερεύσουν τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν τον καταναλωτή, μέσα από την χρήση άκρως εξελιγμένων μεθόδων οι όποιοι βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη και την μηχανική μάθηση. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις βασικές έννοιες της αυτοματοποιημένης διαφήμισης, στο δεύτερο περιγράφεται η τεχνολογία και τα συστήματα που χρησιμοποιούνται ενώ στο τρίτο σκιαγραφείται η διαδικασία εμφάνισης των διαφημιστικών μηνυμάτων μαζί με τις μεθόδους εκτέλεσης των δημοπρασιών. Το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται στο τι μπορούν να αποκομίσουν οι επιχειρήσεις από την χρήση του real time bidding (RTB) και των υπολοίπων μεθόδων της αυτοματοποιημένης διαφήμισης, στο πέμπτο περιγράφονται οι προκλήσεις του programmatic advertising ενώ στο έκτο αναλύονται οι τύποι - μορφές των προωθητικών μηνυμάτων, τα κανάλια διανομής και οι συσκευές που χρησιμοποιούνται προκειμένου να έρθουν σε επαφή οι διαφημιζόμενοι με τους καταναλωτές.el
dc.format.extent252el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΤο οικοσύστημα της αυτοματοποιημένης διαφήμισης & η επίδρασή του στην προσφορά & στη ζήτηση του διαφημιστικού χώρου στο διαδίκτυοel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordDSPel
dc.subject.keywordSSPel
dc.subject.keywordPublisherel
dc.subject.keywordAdvertiserel
dc.subject.keywordDMPel
dc.subject.keywordRemarketingel
dc.subject.keywordRetargetingel
dc.subject.keywordProgrammatic advertisingel
dc.subject.keywordAd exchangeel
dc.subject.keywordReal-time biddingel
dc.subject.keywordPrivate auctionsel
dc.subject.keywordAutomated guaranteedel
dc.subject.keywordNative advertisingel
dc.subject.keywordWaterfall auctionsel
dc.subject.keywordAd networkel
dc.subject.keywordHeader biddingel
dc.subject.keywordAd fraudel
dc.subject.keywordDomain spoofingel
dc.subject.keywordBot fraudel
dc.subject.keywordDigital marketingel
dc.subject.keywordSocial media marketingel
dc.date.defense2019-12-17


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»