Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorTόγκα, Αφροδίτη
dc.date.accessioned2019-12-16T05:58:35Z
dc.date.available2019-12-16T05:58:35Z
dc.date.issued2019-10-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12549
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία, που αναπτύσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του Τμήματος Λογιστική και Έλεγχος Επιχειρήσεων και Δημοσίων Οργανισμών, εξετάζει τον κλάδο της ναυπηγικής βιομηχανίας στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, ασχολείται με την ανάλυση του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος του κλάδου και παρέχει μία ανάλυση στρατηγικής εταιρείας ναυπήγησης πλοίων, η οποία κατέχει σημαντική θέση στον κλάδο. Η ανάλυση του θέματος εκτυλίσσεται σε πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο, η εργασία ξεκινά με μία εκτενή αναφορά στις βασικές έννοιες της στρατηγικής και του στρατηγικού μάνατζμεντ. Στο δεύτερο κεφάλαιο, αναλύεται ο κλάδος των ελληνικών ναυπηγείων καθώς και την επίδραση αυτού στην Οικονομία και στην Κοινωνία. Έπειτα, στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο κλάδος των ελληνικών ναυπηγείων, εντός του οποίου ανταγωνίζονται οι εταιρείες και γίνεται ανάλυση στο εξωτερικό περιβάλλον του. Με την ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος μπορούμε να αναγνωρίσουμε τις ευκαιρίες και τις απειλές για τον εξεταζόμενο κλάδο. Στη συνέχεια, στο τέταρτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας που μελετάμε. Παρουσιάζεται η αποστολή, το όραμα της εταιρείας και οι εσωτερικές της διαδικασίες. Με τον τρόπο αυτό είναι εύκολο να αναγνωριστούν οι δυνάμεις και οι αδυναμίες της. Στο πέμπτο κεφάλαιο, καθορίζονται σε μορφή πινάκων οι δυνάμεις, οι αδυναμίες, οι ευκαιρίες και οι απειλές (S.W.O.T.). Επίσης, καταγράφονται οι τρέχουσες στρατηγικές που ακολουθεί η εταιρεία και διευρύνονται οι ικανότητές της που είναι καθοριστικές για την επιτυχία της στρατηγικής της. Περαιτέρω αξιολογούνται εναλλακτικές στρατηγικές σε σχέση με τις θεμελιώδης ικανότητες της εταιρείας για να διατηρήσει τη θέση της. Στο τέλος γίνεται αναφορά στην εναλλακτική στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθηθεί από την εταιρεία, ούτως ώστε να πετύχει τους σκοπούς που έχει θέσει η διοίκηση.el
dc.format.extent115el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΣτρατηγικό μάνατζμεντ και στρατηγική λογιστικής διαχείρισης για την απόκτηση ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων: μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe present master thesis, underdone in the framework of the Postgraduate Program on “Accounting and Auditing of Businesses and Public Sector”, examines the business sector of shipbuilding industry in Greece. Specifically, it concerns the external and internal environment and providing a detailed corporate strategy of a shipbuilding company, which holds a significant position in the industry. Respective analysis is being unfold in five chapters. In the first chapter, the thesis begins with an extensive reference to the basic concepts of strategy and strategic management. The second chapter highlights the state of the shipbuilding in Greece including its impact on the Economy and Society. Further on, in the third chapter is presented the shipbuilding sector in Greece, in which companies compete with each other as well as an analysis of the external environment of the sector. By analyzing the external environment, we can identify the opportunities and threats for the relevant industry. Subsequently, and particularly in the fourth chapter, the company’s internal environment is described. The mission, the vision, the organizational chart and all the internal procedures are presented. This way, it is easy to identify the strengths and the weaknesses of the company which are under study. In the fifth chapter, all the opportunities-threats and strengths- weaknesses of the external and internal environment (S.W.O.T.) are presented in matrixes. Also, all the current strategies followed by the company are recorded and the capabilities which are crucial for the success of the strategy, are depicted. Nevertheless, all the alternative strategies with respect to the fundamental capabilities of the company to maintain its position and to increase its market share, are being evaluated. In conclusion, a reference on the alternative that could potentially be followed by the company in order to achieve the targets already set by the management.el
dc.contributor.masterΛογιστική και Έλεγχος Επιχειρήσεων και Δημοσίων Οργανισμώνel
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΛογιστική διαχείρισηel
dc.subject.keywordΝαυπηγείαel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.date.defense2019-10-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»