Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΚωστοπούλου, Tατιανή
dc.date.accessioned2019-12-13T06:44:53Z
dc.date.available2019-12-13T06:44:53Z
dc.date.issued2019-12-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12546
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την έννοια και την βαρύτητα του εμπορικού σήματος ιδιαίτερα στα ξενοδοχεία και τον ρόλο που έχει στις καταλυματικές επιχειρήσεις τόσο σε διεθνές όσο και σε εγχώριο επίπεδο. Εξετάζονται με ιδιαίτερη προσοχή θέματα που είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με το εμπορικό σήμα όπως η πιστότητα των πελατών, η σχέση ονόματος- ποιότητας, η θέση του εμπορικού σήματος στο μυαλό του καταναλωτή. Μετά την δευτερογενή έρευνα εκπονήθηκε μελέτη περίπτωσης με εις βάθος συνεντεύξεις ξενοδοχοϋπαλλήλων στην Πάτρα όπου μελετήθηκε η αγορά και ο τρόπος που αυτή λειτουργεί.el
dc.format.extent69el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleHotel brand equityel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΕμπορικά σήματαel
dc.subject.keywordΠιστότηταel
dc.subject.keywordΞενοδοχείαel
dc.subject.keywordΑλυσίδεςel
dc.date.defense2019-12-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»