Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΔαλαβούρα, Μαρία
dc.date.accessioned2019-12-02T09:56:09Z
dc.date.available2019-12-02T09:56:09Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12452
dc.description.abstractΗ Διπλωματική εξετάζει τον τρόπο που επηρεάστηκαν και διαμορφώθηκαν οι σχέσεις των τραπεζών με τους πελάτες κατά τη διάρκεια της κρίσης καθώς και τον τρόπο που οι ελληνικές τράπεζες διαχειρίστηκαν την αλλαγή στις σχέσεις αυτές με στόχο την ανάκτηση της εμπιστοσύνης των πελατών στον ελληνικό τραπεζικό κλάδο. Η Διπλωματική διερευνά πώς αντιλαμβάνονται οι εργαζόμενοι στις τράπεζες τις οικονομικές δυσκολίες των πελατών μέσα στην οικονομική κρίση, τι μέτρα λαμβάνονται για τους πελάτες με υψηλές οφειλές ως αποτέλεσμα της κρίσης και εάν ο εξεταζόμενος τραπεζικός όμιλος διαθέτει τα κατάλληλα πελατοκεντρικά συστήματα διαχείρισης πελατών για μη εξυπηρετούμενα δανειακά προϊόντα. Πραγματοποιώντας ποσοτική ανάλυση με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε δείγμα 150 ατόμων, η Διπλωματική συμπεραίνει ότι η εμπιστοσύνη των πελατών στις τράπεζες επηρεάζεται από τον τρόπο που η τράπεζα χειρίζεται τις πελατειακές της σχέσεις και από τον βαθμό στον οποίο αντιλαμβάνεται τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελάτων. Η αποτελεσματική διαχείριση περιλαμβάνει τον διακανονισμό οφειλών και δανείων, την παροχή προϊόντων που ανακουφίζουν το οικονομικό βάρος των νοικοκυριών λόγω της κρίσης, αλλά, κυρίως, την άμεση επικοινωνία με τον πελάτη για την καλύτερη κατανόηση των αναγκών και των απαιτήσεών του.el
dc.format.extent135el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ διαχείριση των σχέσεων μεταξύ των τραπεζών και των πελατών σε περιόδους έντονης οικονομικής κρίσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe thesis examines how Banks' customers relationships were affected and shaped during the crisis, and how Greek banks transformed in order to regain customer confidence. In particular, it investigates how bank employees perceive customer financial difficulties, the measures taken for high-debt clients and whether, the banking group has appropriate customer-centric customer management systems for non-performing loans. Performing a quantitative analysis, using a structured questionnaire on a sample of 150 people, the thesis concludes that customer confidence to the Bank is affected, by the way it handles customer relationships and the extent to which it understands changing customer needs. Effective management involves, debt and loan settlement, the provision of products to alleviate the financial burden of households, but above all, direct communication with the customer in order to understand his needs.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΤράπεζεςel
dc.subject.keywordΠελάτεςel
dc.subject.keywordΟικονομική κρίσηel
dc.subject.keywordΕμπιστοσύνη καταναλωτώνel
dc.subject.keywordΔιαχείριση σχέσεωνel
dc.subject.keywordCRMel
dc.date.defense2019-11-25


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»