Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΤζανετάκη, Θεοδώρα
dc.date.accessioned2007-02-07T12:41:02Z
dc.date.available2007-02-07T12:41:02Z
dc.date.issued2007-02-07T12:41:02Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1233
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία γίνεται αρχικά μια προσπάθεια να δοθεί μια ερμηνεία στην έννοια της ποιότητας ειδικά στον χώρο της Υγείας. Μετά την λεπτομερή ανάλυση της έννοιας της ποιότητας που πραγματοποιείται στο κεφάλαιο 1 σκόπιμο θεωρήθηκε να γίνει και μια παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο είναι δομημένο το Εθνικό Σύστημα Υγείας. Έτσι το κεφάλαιο 2, ξεκινάει από την πρωτοβάθμια εξωνοσοκομειακή φροντίδα και καταλήγει στην τριτοβάθμια πανεπιστημιακή περίθαλψη αλλά και στην πληροφοριακή οργάνωση του Ε.Σ.Υ. Το σύστημα Υγείας είναι εντάσεως εργασίας, γι’ αυτό και από την συγκεκριμένη εργασία δεν θα μπορούσε να λείψει ένα κεφάλαιο για το ανθρώπινο δυναμικό. Αυτό είναι το κεφάλαιο 3. Το ανθρώπινο δυναμικό που ασχολείται με την παροχή των υπηρεσιών Υγείας διακρίνεται σε ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό. Στο κεφάλαιο 4, παρουσιάζονται οι σημαντικότερες πηγές χρηματοδότησης και η λογιστική οργάνωση στους δημόσιους φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας. Στο κεφάλαιο 5, αναλύεται μια έννοια που είναι τόσο αλληλένδετη με την έννοια της ποιότητας στο χώρο της Υγείας που αποτελεί ταυτόχρονα τόσο απαραίτητη προϋπόθεση όσο και όφελος από την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υγείας, η Ισότητα. Στο κεφάλαιο 6, επικεντρώνεται στους ασθενείς και συγκεκριμένα στην ικανοποίηση τους. Οι βασικότεροι δείκτες αξιολόγησης αναφέρονται στο κεφάλαιο 7. Στο κεφάλαιο 8, παρουσιάζονται οι πλέον καθιερωμένες μέθοδοι αποτίμησης, διασφάλισης και βελτίωσης της ποιότητας. Αυτές είναι: α) ο Ποιοτικός έλεγχος, β) η Διασφάλιση της Ποιότητας, γ) η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, δ) οι Κύκλοι Ποιότητας και ε) τα Ποιοτικώς Σταθμισμένα Έτη Ζωής (QALY’s). Στο κεφάλαιο 9, αναλύεται η όλη διαδικασία της διαπίστευσης. Τέλος, στο κεφάλαιο 10 αναφέρονται οι τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της Υγείας στην Ελλάδα αναφορικά με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς και συμπεράσματα για την κατάσταση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και προτάσεις για την βελτίωση του σε όλα τα επίπεδα δόμησης του.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΙατρική περίθαλψη -- Ελλάδα -- Ποιοτικός έλεγχος
dc.subjectΥπηρεσίες υγείας
dc.titleΠοιότητα υπηρεσιών υγείας
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1233
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes758279 bytes
dc.identifier.call658.562 ΤΖΑ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»