Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑρτίκης, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΕυαγγελάτου, Αγγελική
dc.date.accessioned2019-11-13T08:53:33Z
dc.date.available2019-11-13T08:53:33Z
dc.date.issued2019-11-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12298
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών στη διοίκηση επιχειρήσεων για στελέχη (E-MBA) του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με θέμα: “Η επίδραση των προωθητικών ενεργειών σε ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην χρηματοοικονομική αποτελεσματικότητα της επιχείρησης.” Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στους λόγους μελέτης του θέματος και τη σημασία του για τον επιχειρηματικό κόσμο. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η βιβλιογραφία και η αρθρογραφία που σχετίζονται με το θέμα. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση των τρόπων που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι επιχειρήσεις για την αύξηση της αποτελεσματικότητας της. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται προσπάθεια αποδοχής ή απόρριψης των παραπάνω ευρημάτων με τη χρήση παραδείγματος από εταιρία εμπορίας καλλυντικών προϊόντων. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα με βάση τα αποτελέσματα του τέταρτου κεφαλαίου και υπάρχει πρόταση για περαιτέρω έρευνα. Στο τέλος της εργασίας υπάρχει ανάλυση για τους σημαντικότερους όρους που αφορούν τα ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.el
dc.format.extent85el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ επίδραση των προωθητικών ενεργειών σε ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην χρηματοοικονομική αποτελεσματικότητα της επιχείρησηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΨηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.keywordBrand awarenessel
dc.subject.keywordEwomel
dc.subject.keywordInfluencersel
dc.subject.keywordViral marketingel
dc.date.defense2019-11-06


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»