Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠανηγυράκης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Χριστίνα - Μαρία
dc.date.accessioned2019-10-18T06:03:28Z
dc.date.available2019-10-18T06:03:28Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12229
dc.description.abstractΤο Fairtrade δημιουργήθηκε με κύριο σκοπό την προώθηση ενός καλύτερου βιοτικού επιπέδου για τους παραγωγούς των αναπτυσσόμενων χωρών καθώς και την ενθάρρυνση της αειφόρου ανάπτυξης των συγκεκριμένων κοινωνιών. Έτσι, θα μπορούσαμε να πούμε πολύ γενικευμένα ότι το Fairtrade ασχολείται με τη μείωση της φτώχειας και ότι έχει εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο κοινωνικό κίνημα που συνδυάζει ένα εναλλακτικό επιχειρηματικό μοντέλο με τον ακτιβισμό. Το Fairtrade διακρίνεται μεταξύ των κοινωνικών κινημάτων όχι μόνο γιατί ένας από τους πρωταρχικούς του στόχους είναι η πώληση προϊόντων από περιθωριοποιημένους νότιους παραγωγούς, αλλά και γιατί οι άνθρωποι στις ευημερούσες χώρες μπορούν και καθορίζουν την παγκόσμια κοινωνική δικαιοσύνη με τις αποφάσεις αγοράς τους. Το παρόν έγγραφο εξετάζει την ηθική εμπορίας τόσο των Fairtrade προϊόντων όσο και των κριτηρίων με τα οποία οι καταναλωτές αγοράζουν προϊόντα του κινήματος, καθώς το Fairtrade μετατοπίζεται όλο και περισσότερο από ένα σύστημα διανομής που στηρίζεται σε εναλλακτικούς διαύλους διανομής (καταστήματα, παζάρια, εκθέσεις, εκκλησιαστικές ομάδες) σε ένα πιο συμβατικό σύστημα διανομής προϊόντων ετικέτας μεγάλων εταιρειών που μέσω του Fairtrade στοχεύουν σε διείσδυση στην αγορά των πιο ευαισθητοποιημένων καταναλωτών/ πολιτών.el
dc.format.extent58el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleFairtrade and modern marketing practicesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordFairtradeel
dc.subject.keywordΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.subject.keywordΗθικήel
dc.subject.keywordNestleel
dc.date.defense2019-09-09


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»