Show simple item record

dc.contributor.advisorΧονδροκούκης, Γρηγόριος
dc.contributor.authorΙωαννίδου, Σωτηρία
dc.date.accessioned2018-11-28T12:32:39Z
dc.date.available2018-11-28T12:32:39Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11686
dc.description.abstractΗ εφοδιαστική αλυσίδα αποτελεί ένα ενοποιημένο σύστημα, αποτελούμενο από δύο, κυρίως, επιχειρηματικές διεργασίες, α) την διαχείριση υλικών (inbound logistics) και την φυσική διανομή (outbound logistics). Τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από τη συμμετοχή σε εφοδιαστικές αλυσίδες περιλαμβάνουν την μείωση κόστους, την βελτίωση της ποιότητας, την πιο αποδοτική τεχνολογική ανάπτυξη και μειωμένους χρόνους ανταπόκρισης. Το νόημα της ΔΕΑ, έχει ενοποιηθεί με την οργάνωση και συντήρηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, κατά μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας, σε αντίθεση με την πιο παλιά έννοια που έμοιαζε με τα logistics. Οι υπηρεσίες Logistics περιλαμβάνουν τις ανθρώπινες εργασίες (π.χ. μεταφορές, αποθήκευση), καθώς και μη-φυσικές δραστηριότητες (π.χ. σχεδιασμός της αλυσίδας εφοδιασμού, την επιλογή των παρόχων, τις διαπραγματεύσεις των τιμών κ.α.), και οι περισσότερες από αυτές τις δραστηριότητες logistics είναι αμφίδρομες. Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται μια εκτενής θεωρητική κάλυψη των βασικών εννοιών που αφορούν τις διαδικασίες των logistics, καθώς και αναπτύσσονται και ορισμένες νέες τεχνολογίες που έχουν να κάνουν με την αποδοτικότερη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Πιο συγκεκριμένα, το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αφορά το e-service, την επίδρασή του στην εφοδιαστική αλυσίδα και τις μεταλλαγές που δημιουργεί και τέλος τα e-business models και τον τρόπο με τον οποίο η εταιρία επιλέγει να προσφέρει τα προϊόντα της και τις υπηρεσίες της μέσω διαδικτύου. Η εργασία θεωρείται ιδιαίτερη επίκαιρη καθώς όλο και περισσότερες εταιρίες στην Ελληνική αγορά κατευθύνονται στη δημιουργία e-shop και στην παροχή e-services, κάτω από την πίεση της παγκοσμιοποίησης, της αύξησης των περιθωρίου κέρδους μέσω του περιορισμού του κόστους και της δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος με την παροχή value-added υπηρεσιών στον πελάτη 24 ώρες την ημέρα.el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ εξέλιξη των logistics και της εφοδιαστικής αλυσίδας μέσω της μετάβασης από το direct sales model σε αυτό του e-commerceel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΕφοδιαστική αλυσίδαel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.subject.keywordΕξυπηρέτηση πελατώνel
dc.subject.keywordLogisticsel
dc.subject.keyworde-Commerceel
dc.date.defense2018


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»