Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ευέλικτες πωλήσεις (agile selling) στον χώρο των ασφαλίσεων

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΜπόγρης, Γεράσιμοςel
dc.date.accessioned2018-11-22T12:39:30Z
dc.date.available2018-11-22T12:39:30Z
dc.date.issued2018-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11622
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η έννοια της ευελιξίας (Agility) στον χώρο των πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων. Συγκεκριμένα, αποδελτιώνεται θεωρητικά η έννοια της ευελιξίας και με τη βοήθεια της μοναδικής κλίμακας που έχει δημιουργηθεί και αφορά στο εξεταζόμενο αντικείμενο, οικοδομείται η ευελιξία από τις επιμέρους συνθετικές της διαστάσεις. Στη συνέχεια επιδιώκεται να βρεθεί πιθανή συσχέτιση μεταξύ agility και performance (εγγεγραμμένη παραγωγή σε ευρώ) του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, ενώ παράλληλα εξετάζεται η επιρροή δημογραφικών χαρακτηριστικών του δείγματος (φύλο, ηλικία, μόρφωση, έτη εμπειρίας κα). Επιπλέον, ιδιαίτερο βάρος πέφτει στο είδος της συνεργασίας του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή με την ασφαλιστική επιχείρηση: Αποκλειστικής Διαμεσολάβησης (Agents) και Μη Αποκλειστικής Διαμεσολάβησης (Brokers). Στο πλαίσιο της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο που απευθύνθηκε σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές της Εθνικής Ασφαλιστικής. Η δειγματοληψία έγινε με κριτήριο το είδος συνεργασίας και την απόδοσή τους πάνω σε αντικειμενικά στοιχεία που μας χορηγήθηκαν από την Εθνική Ασφαλιστική χωρίζοντας το δείγμα σε 4 στρώματα (Agents High Performance, Agents Poor Performance, Brokers High Performance και Brokers Poor Performance). Η έρευνα κατέληξε σε 7 παράγοντες που συνθέτουν την ευελιξία: Χρόνος (Time), Ευκαμψία (Flexibility), Εύρος (Range), Άνεση (Ease), Προσανατολισμός στον πελάτη (Customer Orientation), Καινοτόμος Επιχειρηματικότητα (Entrepreneurship) και Διαχείριση Γνώσης (Knowledge Management). Οι παράγοντες αυτοί βρέθηκαν να σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με την Απόδοση (Performance) του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, ενώ χρήσιμα συμπεράσματα εξάγονται για περαιτέρω ακαδημαϊκή έρευνα, αλλά και πρακτική εφαρμογή από τους επαγγελματίες της ασφαλιστικής αγοράς (ασφαλιστική εταιρία, sales manager, ασφαλιστικός διαμεσολαβητής).el
dc.format.extent152el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΕυέλικτες πωλήσεις (agile selling) στον χώρο των ασφαλίσεωνel
dc.title.alternativeAgile selling in insuranceel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordAgilityel
dc.subject.keywordΠωλήσειςel
dc.subject.keywordΑσφαλιστικοί διαμεσολαβητέςel
dc.subject.keywordΙδιωτική ασφάλισηel
dc.subject.keywordΕυελιξίαel
dc.date.defense2018-10-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»