Show simple item record

dc.contributor.advisorΠανηγυράκης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΜπρης, Σπυρίδων
dc.date.accessioned2018-10-15T07:04:40Z
dc.date.available2018-10-15T07:04:40Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11435
dc.description.abstractΚεντρικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της αγάπης για το εμπορικό σήμα και της σύνδεσης αυτής της έννοιας με την εικόνα, τη δέσμευση και τη συμπεριφορά αγοράς. Η αγάπη για το εμπορικό σήμα είναι μια συναισθηματική σύνδεση που αισθάνεται ο καταναλωτής, με αποτέλεσμα να είναι πιο ανθεκτικός σε αλλαγές στη τιμή αλλά και να μένει πιστός στη μάρκα συνεχίζοντας να αγοράζει προϊόντα ή υπηρεσίες. Υλοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με δείγμα 153 ατόμων με αυτοσχέδιο ερωτηματολόγιο βασισμένο στη μελέτη του Kang (2015), με μελέτη περίπτωσης την αγορά smartphones στην Ελλάδα. Βρέθηκε ότι ένα σημαντικό ποσοστό του δείγματος δεν κατέχει τη μάρκα που δηλώνει ότι αγαπά, ενώ τα υψηλότερα επίπεδα αγάπης για τη μάρκα συνδέονται με καλύτερη εικόνα για τη μάρκα. Δεν βρέθηκε καμία σύνδεση μεταξύ αγάπης για τη μάρκα, δέσμευσης και συμπεριφοράς αγοράς, ενώ συμπεραίνουμε ότι τα δημογραφικά στοιχεία δεν επηρεάζουν τις αντιλήψεις και τις στάσεις του δείγματος σε σχέση με τις μεταβλητές που εξετάζονται.el
dc.format.extent87el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleBrand Love: από την αφοσίωση στην ταύτισηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΔέσμευσηel
dc.subject.keywordΑφοσίωσηel
dc.subject.keywordΤαύτισηel
dc.subject.keywordBrand Loveel
dc.subject.keywordΕμπορικά σήματαel
dc.date.defense2018-10-05


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»