Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στοχευμένες καμπάνιες χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες των κινητών συσκευών

dc.contributor.advisorΑλέπης, Ευθύμιος
dc.contributor.authorΚοζομπόλης, Ιωάννης
dc.date.accessioned2018-07-10T07:40:15Z
dc.date.available2018-07-10T07:40:15Z
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11305
dc.format.extent76el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτοχευμένες καμπάνιες χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες των κινητών συσκευώνel
dc.title.alternativeTargeted campaigns using the power of mobile devicesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENWe all know about the advertisement campaigns or simple campaigns. In our days, it is the most profitable way for promotional activities, sharing content and attracting interest. The main idea is a series of messages that aim to convince and urge the users. The dissertation focuses on the power of mobile devices and how that can be exploited in order to design targeted campaigns. A mobile device is possible to provide useful information about user activities, interests and location. Imagine a mobile application that has the ability to recognize the exact location every time a user accesses the location service. Furthermore, think how easily a mobile application could access personal data, activities, education and interests from social media such as Facebook. There is a way to incorporate all of these features into one large company mobile application. The application will save this information in a database. An admin tool will manage this data in order to design targeted campaigns for these users. By having a lot of information, we could increase the effectiveness of the campaigns. Also, the campaigns will not be disturbing and they will be appealing to the right usersel
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordCampaignsel
dc.subject.keywordAdvertising campaignsel
dc.subject.keywordMobile devicesel
dc.subject.keywordSmartphonesel
dc.subject.keywordWeb applicationel
dc.subject.keywordWeb servicesel
dc.subject.keywordAndroid applicationel
dc.subject.keywordSpring bootel
dc.subject.keywordPost- greSQLel
dc.subject.keywordLocation serviceel
dc.subject.keywordFacebook graph APIel
dc.subject.keywordTarget campaignel
dc.subject.keywordSimple notificationel
dc.subject.keywordREST APIel
dc.date.defense2018-05-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»