Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΑναγνωστάκου, Αναστασία Γ.
dc.date.accessioned2018-03-06T11:18:18Z
dc.date.available2018-03-06T11:18:18Z
dc.date.issued2017-12
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11029
dc.description.abstractΟι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι ο πυρήνας της Ελληνικής οικονομίας. Οι επιχειρήσεις που κύριο αντικείμενο εργασιών έχουν παραδοσιακά Ελληνικά προϊόντα εξαγωγικού προσανατολισμού, όπως η ελιά, είναι το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής. Σκοπός είναι να μελετηθούν οι βασικοί παράγοντες-κλειδιά που επηρεάζουν τη δραστηριότητα αυτών των επιχειρήσεων και οι εναλλακτικές στρατηγικές που μπορούν να ακολουθήσουν προκειμένου να παραμείνουν βιώσιμες μέσα σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον και μια δύσκολη για τη χώρα περίοδο λόγω της παρατεταμένης οικονομικής ύφεσης. θα αναλυθεί η περίπτωση μιας κλασικής μικρομεσαίας ελληνικής επιχείρησης στο κλάδο της επιτραπέζιας ελιάς της Anolive Α.Ε. και θα δοθεί έμφαση στη βιωσιμότητα και ανάπτυξη της μέσω της επέκτασης των δραστηριοτήτων της στη διεθνή αγορά. Η μεθοδολογία που θα χρησιμοποιηθεί βασίζεται στις αρχές του στρατηγικού μάνατζμεντ. Αρχικά θα γίνει ανίχνευση του περιβάλλοντος και εφόσον ληφθούν υπ' όψη οι στρατηγικές που ακολουθεί η επιχείρηση, παρατίθενται οι εναλλακτικές στρατηγικές που έχει στη διάθεση της και τέλος προτείνονται οι στρατηγικές που θεωρούνται κατάλληλες ώστε η επιχείρηση να πετύχει τους σκοπούς της. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια θεωρητική προσέγγιση του στρατηγικού μάνατζμεντ με σκοπό να αναλυθούν έννοιες που θα χρησιμοποιηθούν στα επόμενα κεφάλαια για τη μελέτη περίπτωσης . Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση του κλάδου και της θέσης των ελληνικών μεταποιητικών επιχειρήσεων επιτραπέζιας ελιάς στη διεθνή αγορά. Το τρίτο κεφάλαιο αφορά στη μελέτη περίπτωσης Anolive Α. Ε., το ιστορικό και την τρέχουσα κατάσταση της επιχείρησης και γίνεται ανίχνευση του εξωτερικού και εσωτερικού της περιβάλλοντος. Στο τέταρτο κεφάλαιο επιλέγονται οι κυριότεροι παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την τρέχουσα και μελλοντική επίδοση της επιχείρησης, αναφέρονται οι υφιστάμενες στρατηγικές, αναλύονται οι εναλλακτικές στρατηγικές και προτείνονται οι κατάλληλες στρατηγικές σε επιχειρηματικό, επιχειρησιακό και λειτουργικό επίπεδο, ώστε η συγκεκριμένη επιχείρηση να επιλύσει βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα προβλήματα και να διαχειριστεί αποτελεσματικά τους στρατηγικούς παράγοντες. Ακολουθούν τα συμπεράσματα από τη στρατηγική ανάλυση της επιχείρησης.el
dc.format.extent161el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΠαγκοσμιοποίηση, καινοτομία και βιωσιμότητα: οι σύγχρονες προκλήσεις του στρατηγικού μάνατζμεντ στις ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου μεταποίησης της επιτραπέζιας ελιάςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΑνίχνευση περιβάλλοντοςel
dc.subject.keywordΔιαμόρφωση στρατηγικήςel
dc.subject.keywordΕλαιουργία και ελαιουργείαel
dc.date.defense2017


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»