Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΓκάλιου, Ελένη
dc.date.accessioned2018-01-26T10:27:27Z
dc.date.available2018-01-26T10:27:27Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10934
dc.description.abstractΑναμφισβήτητα, ο πολλαπλασιασμός των καναλιών δημιούργησε νέες προκλήσεις για την έρευνα. Η λιανική πώληση έχει γίνει πλέον μια omnichannel εμπειρία, όπου οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν και τα Offline και τα Online κανάλια για να κάνουν τις αγορές τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αποκτήσετε μια βαθύτερη κατανόηση της εμπειρίας των πελατών : σε δυο κυρίως φάσεις της συναλλαγής, που είναι η αναζήτηση προϊόντων και η αγοραστική συμπεριφορά τους σε ένα multichannel περιβάλλον, με τα διαδικτυακά κανάλια και πώς αυτά επηρεάζουν την όλη εμπειρία των πελατών και με τα εμπορικά σήματα /επωνυμίες και τι μπορούν αυτά να κάνουν για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών Στο πρώτο και δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται οι βασικές έννοιες που σχετίζονται με το «Customer Experience» δηλαδή την εμπειρία του καταναλωτή μέσα από μια ολιστική προσέγγιση. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας που δημιουργήσαμε και ακολουθούν στο τέταρτο κεφάλαιο τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής. Συγκεκριμένα, χρησιμοποιήσαμε δεδομένα από 100 Έλληνες καταναλωτές που μας απάντησαν σε γενικές ερωτήσεις και ερωτήσεις κλίμακας Likert σχετικά με την ενασχόληση τους με το Διαδίκτυο και την επιλογή τους ανάμεσα σε τρία προϊόντα, τα είδη ένδυσης, τα ηλεκτρονικά είδη και τα βιβλία σε τρία κυρίως κανάλια, το φυσικό κατάστημα, το διαδίκτυο και των καταλόγων. Τα δεδομένα αναλύθηκαν με την χρήση του SPSS και του Excel. Τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της εν λόγω εργασίας και κάποιες προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.el
dc.format.extent102el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ εμπειρία του καταναλωτή: ψηφιακή ή πραγματική;el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΕυρωπαϊκό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα (ΕΜΠΣ.ΔΕ-ΔΟΠ)el
dc.subject.keywordΔιαδίκτυοel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.subject.keywordΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.keywordCustomer experienceel
dc.subject.keywordSocial mediael
dc.subject.keywordOmni-channelsel
dc.subject.keywordOnlineel
dc.subject.keywordOfflineel
dc.subject.keywordCustomer journeyel
dc.subject.keywordCEMel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»