Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΚαρέκος, Ιγνάτιος
dc.date.accessioned2018-01-16T12:02:35Z
dc.date.available2018-01-16T12:02:35Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10590
dc.description.abstractΗ εμφάνιση και ραγδαία ανάπτυξη του τομέα των τρισδιάστατων γραφικών (3D graphics) επιτρέπει την δημιουργία αληθοφανών χαρακτήρων οι οποίοι μπορούν να κινούνται και να ομιλούν. Με τη χρήση νέων τεχνολογιών, όπως η καταγραφή κίνησης (motion capture), η κίνηση στον τρισδιάστατο χώρο (3D animation) και η αναγνώριση φωνής (speech recognition), η κίνηση των τρισδιάστατων χαρακτήρων και η χρήση διαλόγων φυσικής γλώσσας εκ μέρους τους έχει καταστεί δυνατή. Με την ανάπτυξη των παραπάνω τεχνολογιών, έχει αναδειχθεί και η σημασία της ανάπτυξης ενός υπολογιστικού μοντέλου που θα αναπαριστά όσο το δυνατόν πιστότερα την ανθρώπινη προσωπικότητα με σκοπό την ενσωμάτωση και τη χρήση του από τρισδιάστατους χαρακτήρες σε ψηφιακά παίγνια (digital games), σε προγράμματα Τεχνητής Νοημοσύνης (AI), καθώς και σε εφαρμογές αναπαράστασης της πραγματικότητας (simulations).1 Η ανθρώπινη προσωπικότητα, σαν μια ιδιαίτερα πολύπλοκη και όχι πλήρως αντικειμενικά αξιολογήσιμη δομή, δεν προσφέρεται για μια απόλυτα πιστή και έγκυρη ψηφιακή αναπαράσταση. Τόσο όσον αφορά τον ορισμό, όσο και τη δομή και την ερμηνεία, οι θεωρίες για την ανθρώπινη προσωπικότητα παρουσιάζουν μεγάλη ποικιλία. Η πλήρης ψηφιοποίηση ενός από τα υπάρχοντα μοντέλα προσωπικότητας αναμφίβολα ενέχει και πολλές ad-hoc παραδοχές κατά την ανάπτυξη του μοντέλου, οι οποίες θα πρέπει να καλύψουν ασάφειες αλλά και να επιλύσουν πρακτικά προβλήματα που προκύπτουν κατά τη μεταφορά του μοντέλου από τη θεωρία στην πρακτική εφαρμογή του στα πλαίσια (και με τους περιορισμούς) ενός ηλεκτρονικού προγράμματος. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η παρουσίαση και ανάπτυξη ενός απλού μοντέλου προσωπικότητας αληθοφανών πρακτόρων, το οποίο επιτρέπει την αλληλεπίδραση ανάμεσα σε πράκτορες που μπορούν να είναι ενσωματωμένοι σε τρισδιάστατους εικονικούς χαρακτήρες. Το μοντέλο αυτό περιλαμβάνει τις έννοιες της Προσωπικότητας, των Συναισθημάτων και των Πράξεων. Για να επιτευχθεί η όσο το δυνατόν ευρύτερη χρήση και γενίκευση της χρησιμότητας του μοντέλου, οι Πράξεις μπορούν να οριστούν από τον προγραμματιστή που το χρησιμοποιεί, ούτως ώστε να μπορούν να ορίζονται οι κατάλληλες πράξεις για κάθε περιβάλλον εφαρμογής όπου θα χρησιμοποιείται το μοντέλο.el
dc.format.extent50el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑλληλεπίδραση μεταξύ εικονικών χαρακτήρων με τη χρήση αληθοφανών πρακτόρωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΤρισδιάστατα γραφικάel
dc.subject.keywordΝέες τεχνολογίεςel
dc.subject.keywordOCEAN modelel
dc.subject.keywordOCC modelel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»