Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΜήτσου, Βασιλική Κ.
dc.date.accessioned2018-01-15T11:25:33Z
dc.date.available2018-01-15T11:25:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10533
dc.description.abstractΗ εργασία μελετά τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην πραγματικότητα του σήμερα και της οικονομικής κρίσης που βιώνει η χώρα. Σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσουμε πως διαμορφώνεται το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων αυτών και σε ποιες στρατηγικές καταλήγουν προκειμένου να γίνουν πιο ανταγωνιστικές και να επιβιώσουν εν καιρώ ύφεσης. Επιπλέον, θα μελετήσουμε τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται σε ένα δυσμενές περιβάλλον, αλλά και τις απειλές που αναπόφευκτα προκύπτουν. Δύο είναι τα βασικά μέρη που χωρίζεται η παρούσα εργασία. Το πρώτο μέρος αφορά τη θεωρητική προσέγγιση για τις στρατηγικές των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και αποτελείται από τρία κεφάλαια. Το δεύτερο μέρος αφορά την πρακτική διερεύνηση με ιδιαίτερη έμφαση στην εταιρεία φυσικών καλλυντικών APIVITA, αποτελούμενο από επτά κεφάλαια. Η θεωρητική προσέγγιση ξεκινά με τα βασικά χαρακτηριστικά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Τα επόμενα δύο κεφάλαια αναφέρονται στην ανάλυση του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος μιας επιχείρησης χρησιμοποιώντας την ανάλυση PESTLE, το υπόδειγμα του Porter και την ανάλυση των Πόρων και Ικανοτήτων, καταλήγοντας μέσω της ανάλυσης SWOTστις δυνάμεις, τις αδυναμίες, τις ευκαιρίες και τις απειλές της επιχείρησης. Ολοκληρώνοντας το πρώτο μέρος παρουσιάζονται οι εναλλακτικές στρατηγικές μιας επιχείρησης σε επιχειρησιακό, επιχειρηματικό και λειτουργικό επίπεδο. Το δεύτερο μέρος της πρακτικής διερεύνησης ξεκινά με μία αναφορά στις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και πως αντιμετωπίζει την ύφεση η εταιρεία APIVITA. Στην συνέχεια περιγράφεται το προφίλ της εταιρείας και οι υφιστάμενες στρατηγικές που εφαρμόζει. Τα κεφάλαια 7 και 8 αναλύσουν σε βάθος την επιχείρηση και τον κλάδο των φυσικών καλλυντικών καθώς διερευνάται το εξωτερικό και εσωτερικό περιβάλλον της υπό εξέταση εταιρείας. Στα δύο κεφάλαια που ακολουθούν παρουσιάζονται οι εναλλακτικές στρατηγικές που μπορεί να εφαρμόσει μια μικρομεσαία επιχείρηση μέσα στην κρίση και προτείνεται η στρατηγική που θα μπορούσε να εφαρμόσει η εταιρεία APIVITA, σύμφωνα με την ανάλυση που προηγήθηκε. Τέλος, η εργασία κλείνει με τα συμπεράσματα.el
dc.format.extent160el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτρατηγικές μικρομεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων για την επιβίωση ή/και την έξοδο από την οικονομική κρίσηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.subject.keywordΟικονομική κρίσηel
dc.subject.keywordΕξωστρεφής οικονομίαel
dc.subject.keywordΕξωτερικό περιβάλλονel
dc.subject.keywordΕσωτερικό περιβάλλονel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»