Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργακέλλος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΒενέτη - Παγώνη, Αναστασία
dc.date.accessioned2017-12-21T10:34:26Z
dc.date.available2017-12-21T10:34:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10357
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία επιχειρείται η παρουσίαση της καινοτομίας, ως έννοιας αλλά και ως επιλογής των επιχειρήσεων στον τομέα των μεταφορών, προκειμένου να μετατρέψουν τα πλεονεκτήματα που τις χαρακτηρίζουν σε ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Ειδικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο παρατίθενται ο ορισμός της καινοτομίας από την σκοπιά διαφόρων θεωρητικών καθώς και οι διακρίσεις της καινοτομίας, στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι στρατηγικές που ακολουθούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να επιτύχουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, στο τρίτο κεφάλαιο αναλύονται κάποια παραδείγματα καινοτομιών ανά κλάδο μεταφοράς και συγκεκριμένα στις οδικές, στις αεροπορικές και στις θαλάσσιες μεταφορές. Τέλος, το τέταρτο κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στον κλάδο των logistics, όπου δίδεται ο ορισμός τους και οι διάφορες μορφές τους στον σύγχρονο κόσμο των επιχειρήσεων ενώ επιχειρείται και η παρουσίαση κάποιων καινοτομιών στον κλάδο αυτό.el
dc.format.extent108el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ καινοτομία ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον τομέα των μεταφορών - logisticsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe present work attempts to present innovation as a concept and as a choice of transport companies in order to turn the advantages that characterize them into competitive advantages. In particular, the first chapter sets out the definition of innovation from the perspective of various theoretical and innovation discourses; in the second chapter are presented the strategies followed by the enterprises in order to achieve the competitive advantage, the third chapter analyzes some examples of innovations by transport sector and in particular in road, air and sea transport. Finally, the fourth chapter is devoted to the logistics industry, starting by its definition and its various forms in regard to the modern business world, and some examples of innovation in this field are presented.el
dc.contributor.masterΔίκαιο και Οικονομίαel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subject.keywordΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΜεταφορέςel
dc.subject.keywordΕπιχειρήσειςel
dc.subject.keywordLogisticsel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»