Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η χρήση των θεωριών εκπαίδευσης στο εκπαιδευτικό λογισμικό και η υλοποίηση διαδικτυακού λογισμικού για την εκμάθηση θεωρητικών μαθημάτων σε μαθητές δημοτικού

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΠαρασκευοπούλου, Αναστασία
dc.date.accessioned2017-10-10T06:33:19Z
dc.date.available2017-10-10T06:33:19Z
dc.date.issued2016-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10040
dc.description.abstractΣτην παρούσα διατριβή εξετάζεται πρώτα η θεωρητική προσέγγιση της κατασκευής ενός εκπαιδευτικού λογισμικού, κυρίως για τη διδασκαλία θεωρητικών μαθημάτων, όπως η γλώσσα και η γραμματική, με ιδιαίτερη έμφαση στους μαθητές του δημοτικού σχολείου. Αναλύονται οι εκπαιδευτικές θεωρίες στις οποίες βασίζεται το λογισμικό αυτό ώστε να δοθεί μία ολοκληρωμένη άποψη σχετικά με τους λόγους για τους οποίους επιλέχθηκαν. Οι εκπαιδευτικές θεωρίες βοηθούν στο να τεθούν εκπαιδευτικοί στόχοι στην πρόοδο των μαθητών και να συγκεκριμενοποιήσουν λειτουργίες της πλατφόρμας που αφορούν στη συμπεριφορά της πλατφόρμας ανάλογα με την απόδοση του μαθητή. Για την περεταίρω στήριξη της θεωρίας πίσω από την υλοποίηση, έγινε μία πρακτική έρευνα σε τρία επίπεδα. Πρώτα εξετάστηκαν αντίστοιχες υλοποιήσεις με παρόμοιους διδακτικούς σκοπούς ως προς τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν. Ύστερα ρωτήθηκαν επαγγελματίες του χώρου της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης λογισμικού για τις εμπειρίες τους σχετικά με τη χρήση και την ανάπτυξη αντίστοιχου λογισμικού. Τέλος, εξετάστηκαν προηγούμενες έρευνες που έχουν γίνει για την αλληλεπίδραση των παιδιών μικρής ηλικίας και των εκπαιδευτικών τους με την τεχνολογία, μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας. Το δεύτερο μέρος της διατριβής αναλύει σε βάθος τον τρόπο με τον οποίο υλοποιήθηκε η πλατφόρμα διδασκαλίας, ποιες τεχνολογίες χρησιμοποιήθηκαν και γιατί, συνδέοντας τη θεωρητική προσέγγιση με το τελικό πρόγραμμα.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ χρήση των θεωριών εκπαίδευσης στο εκπαιδευτικό λογισμικό και η υλοποίηση διαδικτυακού λογισμικού για την εκμάθηση θεωρητικών μαθημάτων σε μαθητές δημοτικούel
dc.title.alternativeThe use of educational theories in learning software and the development of a web application for teaching theoretical courses to elementary school studentsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENΤhis study first examines the theoretical approach to the development of an educational software platform, mainly for teaching academic subjects, such as language and grammar, with special emphasis on primary school pupils. The main Educational Theories used underlying the software are being analyzed, to be given a complete view of the reasons why they were chosen. Educational Theories help to set educational goals in the progress of students learning, solidify the reasons behind the functionality of the platform and its behavior depending on the student's performance. To further support the theory behind the development approach, a practical research was done in three levels. First, a variety of implementations was researched with similar teaching purposes in the way in which they operate. Then, surveyed professionals in the fields of education and software development about their experiences on the use and development of the corresponding software. Finally, previous research on the subject was examined about the interaction of young children and their teachers with technology in the classroom. The second part of the thesis thoroughly analyzes the way in which the teaching platform was implemented, what technologies were used and why, connecting the theoretical approach with the final program.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subject.keywordΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστήel
dc.subject.keywordΔιαδίκτυοel
dc.subject.keywordΘεωρίες μάθησηςel
dc.subject.keywordΠλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησηςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»