Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 163
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή μαθητών στο Internet of Things (IoT) και τον προγραμματισμό μέσω του μικροϋπολογιστή Raspberry PI 2
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Το Internet of Things (IoT) - Διαδίκτυο των πραγμάτων είναι πλέον πραγματικότητα και έχει μετασχηματίσει πολλούς τομείς της καθημερινής μας ζωής. Αποτελείται από ένα ευρύτερο σύνολο αντικειμένων τα οποία συνδέονται στο ...
Εικονική πραγματικότητα και εκπαίδευση του στρατιωτικού προσωπικού: μέθοδοι ανάπτυξης δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
Στόχος της παρούσας εργασίας, είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου ανάπτυξης δεξιοτήτων, το οποίο απευθύνεται στο στρατιωτικό προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων και αφορά στην βελτίωση του τρόπου με ...
Παρακολούθηση, καταγραφή, ανάλυση και τεκμηρίωση καλών πρακτικών σε σχολεία που αξιοποιούν την μέθοδο 1-1 ipad στην τάξη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την παρουσίαση μίας μελέτης που υλοποιήθηκε με σκοπό την παρακολούθηση, την καταγραφή και την ανάλυση καλών πρακτικών της προσέγγισης «1-1 iPad» σε σχολεία που τη χρησιμοποιούν, ...
Σχεδιασμός εφαρμογής για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής παιδιών με καρκίνο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η κυριαρχία των τεχνολογιών της επικοινωνίας και της πληροφορίας στη σύγχρονη εποχή γίνεται αισθητή, εκτός των άλλων, και στον τομέα της υγείας με πολλαπλά οφέλη για τους ασθενείς. Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνώνται ...
Quality assurance methods assessing instructional design and active learning pedagogies in MOOCs: an evaluative case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07)
Στις μέρες μας εμφανίζονται όλο και περισσότερα Μαζικά Ελεύθερα Διαδικτυακά Μαθήματα (Massive Open Online Courses - MOOCs). Πολλά μεγάλα πανεπιστήμια παγκοσμίως έχουν αφοσιωθεί στο να προσφέρουν υψηλής ποιότητα «μαζική» ...
Τα ψηφιακά δωμάτια διαφυγής, μια αποτελεσματική καινοτομία στη διδασκαλία μαθηματικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Λόγω των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων τα τελευταία χρόνια και τις αλλαγές που έφερε η πανδημία COVID-19, καθίσταται αναγκαία η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στο εκπαιδευτικό γίγνεσθαι. Οι μέθοδοι διδασκαλίας και τα αναλυτικά ...
Αξιοποίηση επαυξημένης πραγματικότητας στην προσχολική εκπαίδευση : επίδραση στην εμπλοκή των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Σκοπός: Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία μελετά την αξιοποίηση της εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας ARTutor στο πλαίσιο της εκπαίδευσης μαθητών προσχολικής ηλικίας, και ειδικότερα της πιθανής επίδρασης στο ...
Η χρήση ψηφιακών αλληλεπιδραστικών κοινωνικών ιστοριών για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)
Οι κοινωνικές ιστορίες αναπτύχθηκαν από την Carol Gray το 1991. Αυτό το εκπαιδευτικό εργαλείο έχει στόχο να βοηθήσει παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες και από τότε συνεχώς ...
Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και παιχνιδοποίηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
Η παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρεί να εξετάσει αν ένα εκπαιδευτικό σενάριο σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον (Moodle) βασισμένου στην θεωρία της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης (self-regulation learning) και της ...
Οι αντιλήψεις των γονέων και των εκπαιδευτικών για την αναγκαιότητα ύπαρξης Σχολής Γονέων στα σχολεία της προσχολικής ηλικίας. Η ψηφιακή διάσταση της εκπαίδευσης στο πλαίσιο αυτό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Οι Σχολές Γονέων αποτελούν ένα θεσμό εδώ και χρόνια. Εμφανίζονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 1962, με ιδιωτική πρωτοβουλία της Μαρίας Χουρδάκη. Ως κρατικός θεσμός εμφανίζονται πολύ αργότερα, το 1998. Περνώντας από ...