Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 182
Το στρατηγικό μάνατζμεντ ανθρωπίνων πόρων ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11-16)
Οι πρακτικές Στρατηγικού Μάνατζμεντ Ανθρωπίνων Πόρων, η ανάπτυξη του ανθρωπίνου κεφαλαίου και η δέσμευση των εργαζομένων εξετάστηκαν ως προς το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο τραπεζικό κλάδο στην Ελλάδα. Προκειμένου να ...
Η υιοθέτηση ψηφιακών συστημάτων για την ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05-19)
Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν σημαντικό πυλώνα της ελληνικής οικονομίας, καθώς απασχολούν σημαντικό εργατικό δυναμικό και συνεισφέρουν στο ΑΕΠ της χώρας σε βαθμό πολλαπλάσιο της ποσόστωσής τους έναντι επιχειρήσεων άλλων ...
ISO/IEC 20000-1:2018 Τεχνολογία Πληροφοριών — Διαχείριση υπηρεσιών — Μέρος πρώτο : Απαιτήσεις συστήματος διαχείρισης υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12-16)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί ο
τρόπος με τον οποίο λειτουργεί ένα Service Manager, που χρησιμοποιούν οι
εταιρίες και οι επιχειρήσεις με πιστοποίηση ISO 20000-1. Συνεπώς, η έρευνα
αποσκοπεί ...
Διοίκηση λειτουργιών: εφαρμογή στις Ένοπλες Δυνάμεις ενιαίου συστήματος αξιολόγησης των αξιωματικών και διασύνδεσης του με τη σταδιοδρομία τους και την επάνδρωση διακλαδικών θέσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-03-12)
Το Σύστημα Αξιολόγησης των αξιωματικών των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων (ΕΔ), στη σημερινή του μορφή, είναι προβληματικό καθώς επιτρέπει μεροληπτικές και διογκωμένες βαθμολογικά κρίσεις των αξιολογούμενων από τους προϊστάμενους ...
Πλάνο μάρκετινγκ καινοτόμου προϊόντος / υπηρεσίας : παραγωγή νέων εξατομικευμένων προϊόντων επιχείρησης στον κλάδο των υφασμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-30)
Ο κλάδος της ένδυσης έχει προσελκύσει το ερευνητικό ενδιαφέρον, ιδιαίτερα μετά την εκδήλωση της πανδημίας, καθώς επηρεάστηκαν σημαντικά οι προτιμήσεις των καταναλωτών κι οι στρατηγικές των επιχειρήσεων. Πλέον, οι σύγχρονες ...
Διερεύνηση καταναλωτικών προτιμήσεων παραδοσιακών ποτών & Μελέτη περίπτωσης : Ρετσίνα Μαλαματίνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06-16)
Στην Ελλάδα ο κλάδος τροφίμων και ποτών καλύπτει πρωτεύουσες και ζωτικές ανάγκες του πληθυσμού όπως και σε όλο το κόσμο. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου κλάδου είναι ότι είναι άμεσα συνδεδεμένος με το τομέα ...
Αξιολόγηση & αποτίμηση εταιρείας του τουριστικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-03)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονείται με στόχο την απόκτηση του μεταπτυχιακού μου διπλώματος στο Executive MBA του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Στόχος της εργασίας, ...
Οικονομοτεχνική μελέτη αξιολόγησης ίδρυσης εισαγωγικής εταιρείας υγειονομικών και ορθοπεδικών υλικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12-19)
Κύκλοι ανάπτυξης και κατασκευστικές ετιαρείες. Μελέτη αξιοποίησης προοπτικών από τις επιχειρήσεις του κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12-11)
Πρόσφατη μελέτη του ΙΟΒΕ εξέτασε τους παράγοντες που επηρέασαν τις
επιδόσεις του κλάδου Υποδομών και Κατασκευών κατά τη διάρκεια της οικονομικής
κρίσης και εντόπισε πεδία για θεσμικές και άλλες παρεμβάσεις, με στόχο τη ...
Μελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης μονάδας παραγωγής και εμπορίας ελαιόλαδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-10)
Μέσα από την παρούσα εργασία αναπτύσσεται ένα επιχειρηματικό σχέδιο για μια νέα εταιρεία που θα ασχοληθεί με την τυποποίηση ελαιόλαδου. Η ανάλυση των δεδομένων και των προβλέψεων έχει αναδείξει ορισμένα συμπεράσματα σχετικά ...