Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 35
Νεοφυείς επιχειρήσεις στο πλαίσιο της σύγχρονης βιοοικονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τις Νεοφυείς Επιχειρήσεις, ειδικά στον χώρο της Βιοοικονομίας. Γίνεται ιδιαίτερη μνεία στις διαφορές σε ότι αφορά τις Νεοφυείς Επιχειρήσεις, αλλά και τη Βιοοικονομία στην Ελλάδα και στο ...
Εναλλακτικές μορφές χρηματοδότησης επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η παρούσα πτυχιακή έχει ως κύριο στόχο την παρουσίαση των κύριων μορφών χρηματοδότησης των επιχειρήσεων. Στο πρώτο μέρος της εργασίας μέσα από τη επισκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας αναδεικνύονται όλοι οι τρόποι ...
Καταγραφή και ανάλυση της εφαρμογής εργαλείων καινοτομίας στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Ο σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής είναι να φέρει σε επαφή τον αναγνώστη
πρώτον με διάφορα εργαλεία διοίκησης τα οποία έχουν γίνει ευρύτερα γνωστά μέσα από
την εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας σε διάφορες ...
Διαχείριση γνώσης και ασφάλεια πληροφοριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Διαχείριση περιβαλλοντικής ποιότητας σε λιμενικές εγκαταστάσεις : η περίπτωση υπηρεσιών παραλαβής και διαχείρισης αποβλήτων πλοίων στο λιμάνι του Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η παρούσα μελέτη εστιάζει στο θεσμικό πλαίσιο προστασίας του περιβάλλοντος στα λιμάνια. Συγκεκριμένα γίνονται αναφορές στον τρόπο με τον οποίο η λιμενική λειτουργία επιβαρύνει το περιβάλλον, αλλά και στο θεσμικό πλαίσιο ...
Οικονομοτεχνική και περιβαλλοντική ανάλυση και αξιολόγηση πράσινης ενέργειας : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών & διοίκηση ολικής ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-05-26)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών και την διοίκηση ολικής ποιότητας. Ουσιαστικά προσπαθεί να εξετάσει τη σχέση των δύο αυτών πολύπλοκων και πολυδιάστατων εννοιών. Προκειμένου ...
Πελατοκεντρική στρατηγική και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της ικανοποίησης των πελατών : η περίπτωση του τραπεζικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)
Στο σύγχρονο, έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην πελατοκεντρική λειτουργία τους, θέτοντας την ικανοποίηση ως τον σημαντικότερο οδηγό για τις δράσεις τους. Η ικανοποίηση των πελατών ...
Εφαρμογές της μεθοδολογίας six sigma (6σ) στην αυτοκινητοβιομηχανία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Στην εργασία αυτή περιγράφεται και αναλύεται η μεθοδολογία 6σ και το πώς
αυτή συμβάλλει στη βελτίωση των διεργασιών μιας αυτοκινητοβιομηχανίας και μιας
επιχείρησης γενικότερα. Σκοπός της εργασίας είναι να αναλυθεί το πως ...
Η επιχειρηματική ευφυΐα ως βάση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον τομέα της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία έγινε μία προσπάθεια να παρουσιάσουμε τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της επιχειρηματικής ευφυΐας και πως αυτή μπορεί να συμβάλει δραστικά έτσι ώστε οι οργανισμοί στον τομέα της υγείας να ...