Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 46
Αναδιάρθρωση πιστωτικών ιδρυμάτων στην περίοδο της κρίσης : η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (Ε.Τ.Ε.), αποτελεί το μεγαλύτερο και ισχυρότερο
πιστωτικό ίδρυμα στην Ελλάδα, με την ίδρυσή της να χρονολογείται στις 30 Μαρτίου του
1841 όταν και δημοσιεύεται ο νόμος «Περί συστάσεως Εθνικής ...
Διεθνής επιχείρηση και παγκόσμια κρίση - διαχείριση ανθρώπινου παράγοντα : μελέτη περίπτωσης βιομηχανίας πλαστικών NGP Plastic ΑΒΕΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05)
Μέσα από την παρούσα εργασία θα γίνει προσπάθεια να εξεταστούν όλοι εκείνοι οι παράγοντες που ωθούν τις επιχειρήσεις να «ανοιχτούν» στο παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον και να δραστηριοποιηθούν με επιτυχία. Στα πλαίσια ...
Κοινωνικό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αποσαφηνίσει την έννοια του Κοινωνικού Μάρκετινγκ, να καταδείξει την εξέχουσα θέση που το πεδίο αυτό καταλαμβάνει στην αντιμετώπιση των κοινωνικών προβλημάτων και να παράσχει ένα γενικό ...
Επιχειρείν στη δίνη της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
που θα πρέπει να ακολουθήσει ο υποψήφιος επιχειρηματίας ώστε να ιδρύσει μια
βιώσιμη νέα επιχείρηση μέσα σε περίοδο οικονομικής αστάθειας. Παρόλη την
πλούσια πηγή πληροφοριών που διατίθενται στην ελληνική και ξένη ...
Αξιολόγηση επενδυτικών στρατηγικών βασισμένες στην αξία της επιχείρησης (value investing)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05)
Από τα μέσα του προηγούμενου αιώνα μέχρι σήμερα, ολοένα και περισσότεροι επαγγελματίες αλλά και ιδιώτες επενδυτές ερευνούν τους παράγοντες εκείνους που δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ικανοποιητικές αποδόσεις, πάνω από ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση μετατροπής κτιρίου γραφείων σε διαμερίσματα με υπηρεσίες ξενοδοχείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)
Ο κλάδος των τουριστικών επιχειρήσεων στην χώρα μας είναι αποδεδειγμένα πιο ανθεκτικός στις διεθνείς και εγχώριες αναταράξεις σε αντίθεση με τον κλάδο των ακινήτων και αυτό αποτελεί ένα ισχυρό επιχειρηματικό κίνητρο για ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ ως μοχλός ανάπτυξης μιας στρατηγικής επιχειρηματικής μονάδας ομίλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Το στρατηγικό μάνατζμεντ αποτελεί το σημαντικότερο στοιχείο για την διαχρονική επιτυχημένη πορεία μιας επιχείρησης. Στο επίκεντρο του είναι η διαχείριση της αλλαγής, τόσο του εσωτερικού, όσο και του εξωτερικού περιβάλλοντος. ...
B2B πωλήσεις και η πρακτική τους εφαρμογή στην Yalco
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η εικόνα και η δημοφιλία του ποδοσφαίρου στην Ελλάδα σήμερα, μια μελέτη φιλάθλων και καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει τον βαθμό της
δημοφιλίας και της εικόνας του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκ Ελλάδος. Για να γίνει
αυτό μελετήθηκαν μεταξύ άλλων κατά πόσο το πρωτάθλημα είναι ...
Μελέτη αγοράς για βιομηχανικές υπηρεσίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι, να βρούμε τις εκπαιδευτικές ανάγκες των επιχειρήσεων, αλλά και το πώς αυτές ικανοποιούνται και κάτω από ποιες συνθήκες. Για να το καταφέρουμε αυτό, κάνουμε χρήση της εμπειρικής έρευνας. ...