Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 309
Η συναισθηματική νοημοσύνη ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη διοίκηση των σύγχρονων επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τη σχέση συναισθηματικής νοημοσύνης και ηγεσίας. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων μέσα από βιβλία, άρθρα σε περιοδικά αλλά και μέσα ...
Κοινοτική και ελληνική νομοθεσία για τη διαφήμιση: η συμβολή της στην παροχή ποιοτικών διαφημιστικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στη σημερινή κοινωνία της κατανάλωσης η διαφήμιση αναλαμβάνει ολοένα και περισσότερο ενεργό ρόλο στην προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών. Πρόκειται για ένα κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο, οι ρίζες του οποίου χάνονται στα ...
Ολοκλήρωση συστημάτων διαχείρισης ποιότητας και ασφάλειας σε μονάδα υγείας, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 90012015 και 450012018
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Η παρούσα εργασία θα πραγματευθεί την ανάλυση και εφαρμογή των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας ISO 9001:2015 και ISO 45001:2018, μελετώντας μέρος του περιεχόμενου των συστημάτων, αναδεικνύοντας τα οφέλη που απορρέουν μέσα ...
Σχεδίαση για το περιβάλλον. Περίπτωση σχεδίασης σε βιομηχανία βερνικοχρωμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)
Σε μια παραδοσιακή παραγωγική διαδικασία ενός προϊόντος, ο υπεύθυνος σχεδίασης του προϊόντος λάμβανε υπόψη του μόνο τη διαθεσιμότητα και την τιμή ενός υλικού και όχι τη σχέση - επίδραση αυτού και της διαδικασίας παραγωγής ...
Οι επιχειρηματικές επιπτώσεις των πλαισίων εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τις επιχειρηματικές επιπτώσεις που σχετίζονται με την εφαρμογή των πλαισίων Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας (ΕΚΥ) ή Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ).
Αρχικά αναφέρονται η έννοια ...
Διαχρονική εξέλιξη του ρωσικού τουρισμού στην Ελλάδα : προβλεψεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Φαρμακευτικό μάρκετινγκ και ποιότητα υπηρεσιών : η περίπτωση του e-detailing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Στον φαρμακευτικό κλάδο η διαδικασία της επικοινωνίας με τους δυνητικούς πελάτες για προώθηση των συνταγογραφούμενων προϊόντων παρουσιάζει ιδιαιτερότητες, καθώς καταλυτικό ρόλο έχει ο ιατρός, ως ενδιάμεσος πελάτες που ...
Σύστημα διαχείρισης επικύρωσης λογισμικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η παρούσα εργασία αφορά στην εκπόνηση μελέτης για τα συστήματα επικύρωσης λογισμικού. Πιο συγκεκριμένα, η επικύρωση μιας διαδικασίας αναπτύχθηκε αρχικά με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας των φαρμακευτικών προϊόντων. Η ...
Καταγραφή και ανάλυση ενεργειακής συμπεριφοράς καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)
Πως επιδρούν οι θεσμοί στο χρηματοπιστωτικό σύστημα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Βασικό αντικείμενο, αυτής της εργασίας, όπως μαρτυρά και ο τίτλος της είναι η ανάλυση των θεσμών του χρηματοπιστωτικού συστήματος, στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος αυτού. Συγκεκριμένα, γίνεται ανάλυση θεσμών της ...