Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 97
Κοινοτική και ελληνική νομοθεσία για τη διαφήμιση: η συμβολή της στην παροχή ποιοτικών διαφημιστικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στη σημερινή κοινωνία της κατανάλωσης η διαφήμιση αναλαμβάνει ολοένα και περισσότερο ενεργό ρόλο στην προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών. Πρόκειται για ένα κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο, οι ρίζες του οποίου χάνονται στα ...
Σχεδίαση για το περιβάλλον. Περίπτωση σχεδίασης σε βιομηχανία βερνικοχρωμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)
Σε μια παραδοσιακή παραγωγική διαδικασία ενός προϊόντος, ο υπεύθυνος σχεδίασης του προϊόντος λάμβανε υπόψη του μόνο τη διαθεσιμότητα και την τιμή ενός υλικού και όχι τη σχέση - επίδραση αυτού και της διαδικασίας παραγωγής ...
Αξιολόγηση αεροπορικής σύνδεσης Αθηνών Κιέβου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)
Κύριος σκοπός της μελέτης αυτής είναι επίσης, η μελλοντική χρησιμοποίησή της, σαν πρότυπο μελετών, για την εμπορική αξιολόγηση ανάλογων αεροπορικών συνδέσεων. Στο πρώτο μέρος της μελέτης, αναφέρονται στοιχεία που προσδιορίζουν ...
Σύγκριση του προτύπου διαχείρισης του περιβάλλοντος ISO 14001 και του προτύπου υπεροχής EFQM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Το Μοντέλο Υπεροχής EFQM (The EFQM Excellence Model) υποδιαιρείται σε εννέα (9) κριτήρια, μερικά των οποίων αναφέρονται στην ικανοποίηση των πελατών, την ικανοποίηση των υπαλλήλων, τα αποτελέσματα της επιχείρησης, την ...
Σύγκριση τεσσάρων υποκαταστημάτων ασφαλιστικής εταιρίας με βάση τη μέθοδο της data envelopment analysis
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)
Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η κατανόηση της μεθόδου της Data Envelopment Analysis και η αξιολόγηση της απόδοσης τεσσάρων υποκαταστημάτων γνωστής ασφαλιστικής εταιρίας με βάση τη συγκεκριμένη μέθοδο. ...
Η διαχρονική εξέλιξη των στεγαστικών συνθηκών των φοιτητών του Πανεπιστημίου Πειραιώς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)
Το νομικό καθεστώς της κατοικίας διακρίνεται σε δύο κατηγορίες: A. Την ιδιοκατοίκηση και Β . Την κατοίκηση επ’ ενοικίω. Στην πρώτη περίπτωση, ο ιδιοκτήτης ταυτίζεται με το χρήστη, ενώ στη δεύτερη, ιδιοκτήτης και χρήστης ...
Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Οι καταναλωτές καθημερινά βομβαρδίζονται από τις μεθόδους προώθησης πωλήσεων που υιοθετούν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κάποιο τομέα προκειμένου αυτές να τους πείσουν να προβούν στην αγορά του προϊόντος/ντων τους ...
"Συν-ανταγωνισμός": η εφαρμογή της θεωρίας παιγνίων στη στρατηγική των επιχειρήσεων - Θεωρητική προσέγγιση και μελέτη περίπτωσης από τη βιομηχανία των ηλεκτρονικών παιγνιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007)
Σύμφωνα με το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο, οι επιχειρήσεις δημιουργούν αξία στο εσωτερικό τους, μετατρέποντας εισροές σε εκροές, κατά μήκος μιας αλυσίδας που εκτείνεται από τον προμηθευτή μέχρι τον τελικό πελάτη. ...
Η επιχειρησιακή πορεία της ολυμπιακής αεροπορίας με ιδιωτική και δημόσια διαχείριση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)
Η εργασία αναλύει την κατάσταση της Ολυμπιακής Αεροπορίας καθώς και των διάδοχων σχημάτων της. Η χρονική περίοδος περιλαμβάνει την περίοδο της ιδιωτικής Ο.Α. επί Ωνάση καθώς και την περίοδο της Κρατικής ιδιοκτησίας της ...
Στρατηγική οικογενειακών επιχειρήσεων: μελέτη περίπτωσης: τεχνική εταιρεία ΚΟΥΠΑ ΕΠΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)
Στόχος της παρούσας εργασίας δεν είναι να προσφέρει κάτι καινούργιο στην υφιστάμενη βιβλιογραφία, που αναφέρεται στις οικογενειακές επιχειρήσεις και στο πως οι επιχειρήσεις αυτές διαμορφώνουν και υλοποιούν τη στρατηγική ...