Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 23
Εμπειρική διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της πολιτικής ηγεσίας στην Ελλάδα σε περιόδους κρίσης: η περίοδος 2009-2012
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12)
Η παρούσα διδακτορική έρευνα επιχειρεί να περιγράψει και να αναλύσει σε βάθος τι έγινε σε επίπεδο πολιτικής ηγεσίας, από τον Οκτώβριο του 2009 έως και τις εκλογές του 2012, μια κρίσιμη περίοδο για την Ελλάδα, όπου υπογράφηκαν ...
Επιχειρηματική στρατηγική: η περίπτωση των ελληνικών αμοιβαίων κεφαλαίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)
Η παρούσα διδακτορική διατριβή μελετά τον σημαντικότερο, ίσως, παράγοντα της Επιχειρηματικής Στρατηγικής (πέρα από τη χρηματική επάρκεια) των μεγάλων Ελληνικών Εταιρειών Αμοιβαίων Κεφαλαίων, δηλαδή το Ανθρώπινο Δυναμικό, ...
Μικροδομή και ρευστότητα χρηματιστηριακών αγορών: μεθοδολογικό πλαίσιο εκτίμησης και εφαρμογές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)
Ο ρόλος της λογιστικής πληροφόρησης στο κόστος κεφαλαίου: μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η διατριβή αυτή διερευνά τις επιπτώσεις των λογιστικών πληροφοριών στο κόστος κεφαλαίου, καθώς και το πώς αυτό επηρεάζει τις υπερβάλλουσες αποδόσεις των μετοχών των βιομηχανικών επιχειρήσεων στις ΗΠΑ. Ειδικότερα, η εμπειρική ...
Στρατηγικές μάρκετινγκ για τη στόχευση αγορών : ανάπτυξη και έλεγχος ενός συστηματικού πλαισίου ταξινόμησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να συνεισφέρει στην βιβλιογραφία του στρατηγικού μάρκετινγκ, μέσω της διερεύνησης των αποφάσεων στόχευσης των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, σκοπό της αποτελεί η δημιουργία μίας τυπολογίας στρατηγικών ...
Πωλήσεις χρηματοοικονομικών προϊόντων - υπηρεσιών προς επιχειρήσεις. Ο ρόλος των τραπεζικών στελεχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-10)
Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει την επίδραση της συμπεριφοράς των
πωλητών (sales behavior) στην ανάπτυξη των σχέσεων με τους πελάτες (buyer –
seller relationships).
Η επισκόπηση της βιβλιογραφίας κατέδειξε ότι ...
Καταλληλότητα και συμβατότητα συστημάτων και διαδικασιών αξιολόγησης της πανεπιστημιακής απόδοσης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)
Ο ρόλος της λογιστικής πληροφόρησης στο κόστος κεφαλαίου : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-03)
Η διατριβή αυτή διερευνά τις επιπτώσεις των λογιστικών πληροφοριών στο
κόστος κεφαλαίου, καθώς και το πώς αυτό επηρεάζει τις υπερβάλλουσες αποδόσεις
των μετοχών των βιομηχανικών επιχειρήσεων στις ΗΠΑ..
Ειδικότερα, η ...
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών: διαφορές εκτιμήσεων και αντιλήψεων της τουριστικής εμπειρίας μεταξύ επαγγελματιών και τουριστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)
Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να εξετάσει τη χρήση ενός ιδιαίτερου τύπου διαδικασίας απόκτησης γνώσης (Έρευνα Μάρκετινγκ) μέσα σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό περιβάλλον (Τουριστικοί Προορισμοί), αναγνωρίζοντας τη γνώση ως ...
Συμβολή των λογιστικών καταστάσεων στη διαμόρφωση της τρέχουσας αξίας των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Σημαντικό τομέα της επιστημονικής έρευνας στο χώρο της εφαρμοσμένης
οικονομικής αποτελεί διαχρονικά ο συσχετισμός των οικονομικών πληροφοριών με
τις τιμές των μετοχών. Οι τιμές των μετοχών προσδιορίζουν την κεφαλαιακή ...