Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 76
Τα ψηφιακά δωμάτια διαφυγής, μια αποτελεσματική καινοτομία στη διδασκαλία μαθηματικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Λόγω των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων τα τελευταία χρόνια και τις αλλαγές που έφερε η πανδημία COVID-19, καθίσταται αναγκαία η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στο εκπαιδευτικό γίγνεσθαι. Οι μέθοδοι διδασκαλίας και τα αναλυτικά ...
Αξιοποίηση επαυξημένης πραγματικότητας στην προσχολική εκπαίδευση : επίδραση στην εμπλοκή των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Σκοπός: Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία μελετά την αξιοποίηση της εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας ARTutor στο πλαίσιο της εκπαίδευσης μαθητών προσχολικής ηλικίας, και ειδικότερα της πιθανής επίδρασης στο ...
Εικονική πραγματικότητα και εκπαίδευση του στρατιωτικού προσωπικού: μέθοδοι ανάπτυξης δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
Στόχος της παρούσας εργασίας, είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου ανάπτυξης δεξιοτήτων, το οποίο απευθύνεται στο στρατιωτικό προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων και αφορά στην βελτίωση του τρόπου με ...
Η χρήση ψηφιακών αλληλεπιδραστικών κοινωνικών ιστοριών για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)
Οι κοινωνικές ιστορίες αναπτύχθηκαν από την Carol Gray το 1991. Αυτό το εκπαιδευτικό εργαλείο έχει στόχο να βοηθήσει παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες και από τότε συνεχώς ...
Αναπτύσσοντας ένα πλαίσιο ικανοτήτων βασισμένο στη σχεδιαστική σκέψη για εκπαιδευτικούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η Σχεδιαστική Σκέψη αποτελεί μια δυναμική διαδικασία και τρόπο σκέψης και δράσης, που συναντάται στο χώρο των επιχειρήσεων, στην ανάπτυξη καινοτομιών και στην επίλυση προβλημάτων. Στο χώρο της σχολικής εκπαίδευσης είναι ...
Εφαρμογή του gamification στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω παιχνιδοποιημένου σεναρίου για την αύξηση κινήτρων των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των κινήτρων των μαθητών κατά την εφαρμογή του gamification. Το gamification συνδυάζει τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, τους μηχανισμούς, τη δυναμική και την αισθητική του, ...
Evaluation framework for the integration of gamification elements in Massive Open Online Courses for Professional Development (MOOCs4PD)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Η Παιχνιδοποίηση έχει χρησιμοποιηθεί ως μία επιτυχημένη στρατηγική για την κινητοποίηση και την εμπλοκή των χρηστών σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της ψηφιακής διδασκαλίας και μάθησης, ...
Σχεδίαση και ανάπτυξη ψηφιακού μαθήματος για την ενίσχυση των ψηφιακών συνεργατικών δεξιοτήτων στον εργασιακό χώρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας και η ψηφιοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών έχουν αναδείξει μια νέα πραγματικότητα στον εργασιακό χώρο. Η ψηφιακή επανάσταση έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε, ...
An evaluation framework for Massive Open Online Courses for Professional Development (MOOCs4PD): the case of the Learn2Analyze MOOC
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (ΜΑΔΜ) μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύτιμο εργαλείο για την ανάπτυξη επαγγελματικών ικανοτήτων σε μαζική κλίμακα. Παρ' όλα αυτά, στη βιβλιογραφία αναφέρονται ως αδυναμίες των ΜΑΔΜ, ...
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση : κριτήρια αξιολόγησης ψηφιακών διδακτικών σεναρίων με εστίαση σε σενάρια μαθηματικών β/βάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει κριτήρια αξιολόγησης ψηφιακών
διδακτικών σεναρίων, και με βάση αυτά να διατυπώσει προδιαγραφές ποιότητας για τα σενάρια αυτά,
όπως και τις βέλτιστες πρακτικές ...