Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 18
Η συμβολή του Internet of Things στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η τεχνολογία αποτελούσε πάντα έναν πολύ σημαντικό παράγοντα στη λειτουργία των επιχειρήσεων και οι εξελίξεις της μπορούν να διαταράξουν τις ισορροπίες σε έναν κλάδο και να προκαλέσουν γενικότερα θεμελιώδεις αλλαγές στον ...
Αειφόρος λογιστική: ο ρόλος του λογιστή στη βιωσιμότητα της επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο την κατανόηση του όρου της Αειφόρου Λογιστικής και πως ο ρόλος των επαγγελματιών λογιστών θα μπορούσε να συνεισφέρει στην βιωσιμότητα μιας επιχείρησης. Η ενσωμάτωση της έννοιας της αειφορίας ...
Στρατηγικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η δύναμη της πειθούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Στην παρούσα διπλωματική προσπαθούμε να ερευνήσουμε πως μπορούμε να
πείσουμε άτομα μέσω των κοινωνικών δικτύων και να δούμε διάφορες στρατηγικές που
συμβάλουν σε αυτό. Συγκεκριμένα στηριζόμενοι στην θεωρεία της πειθούς ...
Στρατηγική ανάλυση του κλάδου της πληροφορικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Η παρούσα διπλωματική εργασία, αναπτύσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών της Διοίκησης Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με Διεθνή Προσανατολισμό και ασχολείται με τον στρατηγικό προγραμματισμό του κλάδου ...
Θεωρία και πρακτική των συγχωνεύσεων και εξαγορών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Σύμφωνα με τη βιβλιογραφία έχουν δοθεί αρκετοί ορισμοί και έχουν γίνει αρκετές κατηγοριοποιήσεις των συγχωνεύσεων και εξαγορών, χωρίς όμως ουσιαστικές διαφορές μεταξύ τους. Η ειδοποιός διαφορά παραμένει το είδος ανταλλαγής ...
Εφαρμογή αρχών και πρακτικών lean management στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η περιγραφή της λιτής σκέψης και φιλοσοφίας η οποία έχει τις ρίζες της τόσο στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας όσο και στις βασικές αρχές του συστήματος παραγωγής της Toyota και ...
Μεταφορές και χρήση τους στον χώρο του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας και της διαφήμισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Το Μarketing αποτελεί μια από τις σημαντικότερες ενότητες της ευρύτερης επιστήμης της Διοίκησης. Είναι ίσως το σημαντικότερο εργαλείο άμεσης επικοινωνίας ανάμεσα στον καταναλωτή και την επιχείρηση, καθώς μεταφέρει αμφίδρομα ...
Στρατηγική ανάλυση του κλάδου των τραπεζών, προς αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-12)
Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον υπόκειται σε διαρκείς μεταβολές, οι οποίες δύνανται να τροποποιήσουν τις στρατηγικές προσεγγίσεις των οργανισμών. Δεδομένου ότι η αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος οφείλει να ...
Αξιολόγηση ελληνικών μετοχικών αμοιβαίων κεφαλαίων από το 2008 μέχρι το 2016
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η αξιολόγηση της επίδοσης των μετοχικών αμοιβαίων κεφαλαίων εσωτερικού για το χρονικό διάστημα 31/01/2008 έως 31/08/2016 καθώς και της ικανότητας των διαχειριστών στο πως αντέδρασαν στην ...
Επιχειρηματικότητα και καινοτόμες πρακτικές ταχείας ανάπτυξης σε νεοφυείς επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα εργασία πραγματεύται και εξετάζει την επιχειρηματικότητα και τις
καινοτόμες πρακτικές ταχείας ανάπτυξης σε νεοφυείς επιχειρήσεις. Πιο συγκεκριμένα,
μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης περιγράφονται οι έννοιες ...