Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 25
Ευέλικτη πόλη : εφαρμογή της μεθοδολογίας και της νοοτροπίας «Agile» στην διαχείριση της πόλης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Η παρούσα έρευνα εξετάζει την εφαρμογή της Μεθόδου και της Νοοτροπίας Agile στη
διαχείριση της πόλης. Καλύπτει την ιστορία, τις αρχές και την εξέλιξη της μεθοδολογίας Agile,
εστιάζοντας στην ανάπτυξη μιας Ευέλικτης ...
Ανάπτυξη ιατρικών εφαρμογών σε περιβάλλον Android, σχετικά με το διαβήτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03)
Η παρακάτω εργασία αφορά δύο ιατρικές εφαρμογές κινητού, οι οποίες έχουν αναπτυχθεί με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Java σε λειτουργικό σύστημα Android. Πριν ξεκινήσει η ανάλυση των εφαρμογών, γίνεται λόγος στις ...
Αλγοριθμικές συναλλαγές με χρήση μεθόδων βαθιάς ενισχυτικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04)
Η παρούσα εργασία διερευνά την εφαρμογή αλγορίθμων Βαθιάς Ενισχυτικής Μάθησης, συγκεκριμένα των Deep Q-Networks (DQN) και Double Deep Q-Networks (DDQN), στη δημιουργία αυτοματοποιημένων στρατηγικών συναλλαγών για την αγορά ...
Ερευνά και ανάπτυξη λογισμικού ανίχνευσης και ανάλυσης της συμπεριφοράς προκαθορισμένων αντικειμένων, και δημιουργία επιχειρηματικού πλάνου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04)
Η συνδυασμένη χρήση της τεχνικής νοημοσύνης, της μηχανικής μάθησης και της μηχανικής
όρασης έχει επιφέρει σημαντικές εξελίξεις σε πολλούς τομείς, όπως η αναγνώριση εικόνων, η
αναζήτηση στο διαδίκτυο, η αυτόνομη οδήγηση, ...
Smart cities και βιώσιμες σύγχρονες λύσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04)
Στην εποχή της εξέλιξης και της τεχνολογίας, πώς θα προσαρμοστούν οι πόλεις στα νέα δεδομένα; Μπορούν όλες οι πόλεις να γίνουν Smart; Ποια είναι τα κτήρια και ποια μεθοδολογία θα πρέπει να ακολουθήσουν οι Δήμοι της Ελλάδας ...
Διαδικτυακή εφαρμογή για αναζήτηση πληροφοριών και κριτικών για βίντεο παιχνίδια ανεπτυγμένη σε ASP.NET Core
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Το Owl Overdrive αποτελεί μια διαδικτυακοί βιβλιοθήκης με πληροφορίες για όλους τους
τίτλους βίντεο παιχνιδιών που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα. Η εφαρμογή αυτή στοχεύει στην
καταγραφεί πληροφοριών που σχετίζονται για ...
Το Διαδίκτυο των πραγμάτων και τα Agrologistics (Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας του διαδικτύου των πραγμάτων (IoT) και του blockchain στην εφοδιαστική αλυσίδα του αγροτροφικού τομέα)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι, μέσα από τη μελέτη της διαθέσιμης βιβλιογραφίας και μια εμπειρική προσέγγιση, να παρουσιάσει τις δυνατότητες που προσφέρει η εφαρμογή του Διαδικτύου των Πραγμάτων στους ...
Ανάπτυξη ευφυούς παιγνίου σκακιού σε Unity3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Βασικό αντικείμενο της εν λόγω εργασίας, όπως περιγράφει και ο τίτλος της, είναι η ανάπτυξη παιχνιδιού turned based strategy σκακιού, με έμφαση στην δημιουργία ενός ικανού ευφυού πράκτορα, ο οποίος θα αποτελεί και τον ...
Μετατροπή πρώην βιομηχανικών χώρων σε σύγχρονες κυψέλες ανάδειξης και προστασίας της τέχνης και της ιστορίας μέσω προηγμένων ψηφιακών επεξεργασιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04)
Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή (ΜΔ) έχει ως βασικό στόχο την ψηφιακή ανάδειξη των πρώην βιομηχανικών χώρων (νυν γκαλερί) της οδού Πολυδεύκους στη συνοικία του Αγίου Διονυσίου στον Πειραιά. Για τις ανάγκες του εγχειρήματος ...
Σχεδιασμός και ανάπτυξη μιας πληροφοριακής πλατφόρμας πολιτιστικού τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Ο τουρισμός σε όλο τον κόσμο αποκτά ώθηση, διότι υπάρχουν ποικίλα ερεθίσματα, που οι άνθρωποι επιδιώκουν να βιώσουν. Στην πραγματικότητα, η επίσκεψη σε μια άλλη χώρα είναι ένας από τους ιδανικότερους τρόπους για να μάθει ...