Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 250
Το εργασιακό well being στα call centers. Η προοπτική ανάπτυξης μιας νέας στρατηγικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02-20)
Η εργασία στα τηλεφωνικά κέντρα είναι μία σύνθετη και απαιτητική εργασία, που απαιτεί
την ικανοποιητική διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες, υπάρχοντες ή και
δυνητικούς, υπό καθεστώς έντονης χρονικής πίεσης ή και ...
Σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας στις φαρμακευτικές εταιρείες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)
Η παρούσα έρευνα διερευνά την υιοθέτηση και την αποτελεσματικότητα των σύγχρονων καναλιών επικοινωνίας στις φαρμακευτικές εταιρείες. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει φέρει επανάσταση σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου ...
Αναγκαιότητα ύπαρξης στρατηγικού σχεδίου για την αντιμετώπιση έκτακτων συνθηκών και οικονομικών κρίσεων ως αμφίδρομη κατάσταση επιχειρήσεων και καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)
Οι εσωτερικές πηγές ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος καλύπτουν μια τεράστια γκάμα τομέων. Τα σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα ενός οργανισμού δεν καθορίζονται αποκλειστικά από εξωτερικές συνθήκες. Οι εσωτερικές πηγές ...
Το ευ ζην ως στρατηγική επιλογή των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-08)
Ο τουρισμός αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της παγκόσμιας οικονομίας καθώς και της οικονομίας της Ελλάδας. Είναι ένας συνεχώς μεταβαλλόμενος κλάδος που εξαρτάται από τα οικονομικά- κοινωνικό φαινόμενα της εποχής. Στην σύγχρονη ...
Διαχείριση συγκρούσεων στο επιχειρηματικό περιβάλλον και δημιουργία εμπιστοσύνης στους σύγχρονους οργανισμούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-09)
Τη σημερινή εποχή οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν ένα πλήθος ζητημάτων, τα οποία προκύπτουν είτε στο εσωτερικό τους περιβάλλον είτε στο εξωτερικό. Ένα από τα βασικά προβλήματα που είναι σίγουρο ...
Στρατηγικό management για την ανάπτυξη του ιατρικού τουρισμού ολιστικής ιατρικής. Μελέτη περίπτωσης : «Εν Όλω», Κέντρο Ολιστικής Υγείας στην Κρήτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01-15)
Ο Τουρισμός Υγείας αποτελεί έναν γοργά αναπτυσσόμενο κλάδο του τουρισμού και της οικονομίας γενικότερα. Από τις υποκατηγορίες του ο Τουρισμός Ευεξίας κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς (66-75%) ενώ ο Ιατρικός Τουρισμός ...
Ανάλυση του κλάδου των αυτοκίνητων στην Ελλάδα. Μελέτη αντιπροσωπείας αυτοκινήτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01-31)
Οι σημερινές οικονομίες αλλάζουν δραματικά, με αφορμή την ανάπτυξη των αναδυόμενων αγορών, την επιταχυνόμενη άνοδο των νέων τεχνολογιών, την επικράτηση των πολιτικών βιωσιμότητας και τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των ...
Ο ρόλος του ηλεκτρονικού επιχειρείν στα σύγχρονα φαρμακεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01)
Η παρούσα εμπειρική έρευνα εξέτασε τις αντιλήψεις των φαρμακοποιών σε σχέση με το ηλεκτρονικό εμπόριο στον κλάδο τους. Θα πρέπει να αναφερθεί ότι το σύγχρονο φαρμακείο έχει ένα ιδιαίτερο ρόλο που πρέπει να ισορροπήσει ...
Τυποποίηση - Προσαρμογή στο ξενοδοχειακό προϊόν και τις υπηρεσίες : μελέτη πρακτικών πολυεθνικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-04-07)
Στη μελέτη που ακολουθεί οι κύριες έννοιες που παρουσιάζονται είναι η τυποποίηση, η προσαρμογή, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες, ο ξενοδοχειακός κλάδος και η διεθνοποίησή του. Οι βιβλιογραφικές αναφορές γι’ αυτούς τους όρους ...
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ελληνικό τουρισμό την τελευταία δεκαετία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)
Η παρακάτω διπλωματική εργασία με τίτλο << Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ>>, εκπονείται με σκοπό την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού προγράμματος MBA Tourism, του ...