Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 14
Αυθεντικοποίηση με χρήση οπτικής πληροφορίας και διαχείριση πρόσβασης με δυναμικές παραμέτρους σε πληροφοριακά συστήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)
Τα σημερινά πληροφοριακά συστήματα χαρακτηρίζονται από αυξημένη πολυπλοκότητα και την ανάγκη να εξυπηρετούν ταυτόχρονα πολλαπλούς χρήστες με διαφορετικές απαιτήσεις. Σε κάθε περίπτωση, κοινή απαίτηση όλων των σύγχρονων ...
Συμβολή των λογιστικών καταστάσεων στη διαμόρφωση της τρέχουσας αξίας των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Σημαντικό τομέα της επιστημονικής έρευνας στο χώρο της εφαρμοσμένης
οικονομικής αποτελεί διαχρονικά ο συσχετισμός των οικονομικών πληροφοριών με
τις τιμές των μετοχών. Οι τιμές των μετοχών προσδιορίζουν την κεφαλαιακή ...
Σημασιολογικό πλαίσιο για την αφαιρετικότητα αντικειμένων και εφαρμογών στο διαδίκτυο του μέλλοντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η αλματώδης εξέλιξη των διαδικτυακών τεχνολογιών έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη
νέων υποδομών που επιτρέπουν την διασύνδεση όλο και περισσότερων συσκευών
και μηχανών στο διαδίκτυο. Ο θεαματικά αυξανόμενος αριθμός συσκευών ...
Essays on banking
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)
Quantitative analysis of the dry bulk freight market, including forecasting and decision making
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12-22)
Η παρούσα διδακτορική διατριβή παρέχει μία ποσοτική ανάλυση της ναυλαγοράς ξηρού χύδην φορτίου και διερευνά μία σειρά κρίσιμων θεμάτων που συνδέονται με τις ναυλώσεις πλοίων. Σε αυτό το πλαίσιο, αναλύονται οι ναυλαγορές ...
Η στρατηγική επικοινωνία ως μέσο στρατηγικής και συντελεστής ήπιας ισχύος για την επίλυση διεθνών και επιχειρηματικών κρίσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-01)
Ο κύριος στόχος της έρευνας εδράζεται στην ανάγκη για αρτιότερη, συστηματικότερη και πολυπρισματική μελέτη του φαινομένου των διεθνών και επιχειρηματικών κρίσεων και της αποτελεσματικότερης επικοινωνιακής αντιμετώπισή τους. ...
Ο προσανατολισμός μάρκετινγκ ως διαμορφωτικός παράγοντας ποιότητας και πιστότητας σε εταιρικά (B2B) περιβάλλοντα. Εμπειρικά δεδομένα από το χώρο της ποντοπόρου ναυτιλίας και της ξενοδοχειακής τουριστικής βιομηχανίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)
Το μάρκετινγκ υπηρεσιών σήμερα, αποτελεί αναμφίβολα ένα πεδίο μελέτης με μεγάλο αλλά και συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον. Το μάρκετινγκ υπηρεσιών πιο συγκεκριμένα, τις τελευταίες δεκαετίες έχει συγκεντρώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ...
Διερεύνηση της συμπεριφοράς των προβλημάτων αυτοσυσχέτισης και ετερογένειας σε γραμμικά υποδείγματα με χωρικά δεδομένα και μελέτη περίπτωσης γονιμότητας του πληθυσμού της Ελλάδας σε επίπεδο δήμου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Η εκτίμηση υποδειγμάτων γραμμικής παλινδρόμησης με χωρικά δεδομένα, δηλαδή με διαστρωματικά δεδομένα που έχουν συλλεχθεί και προέρχονται από διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές, εμπεριέχει σοβαρούς κινδύνους εξ’ αιτίας της ...
Διαχείριση κινδύνων - εκπαιδευτικές εφαρμογές - μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)
Η εργασία αυτή έχει σαν στόχο τη δημιουργία καλύτερου εκπαιδευτικού λογισμικού για χρήση στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
Ο τρόπος προσέγγισης και τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε στην προσπάθεια
αυτή σχετίζονται ...
Value based and network Data Envelopment Analysis : new models and applications
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)
Η μέτρηση της αποδοτικότητας των συστημάτων παραγωγής αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την βελτίωση τους. Η αποτίμηση της αποδοτικότητας επιτυγχάνεται με τη χρήση παραμετρικών ή μη-παραμετρικών τεχνικών. Η Περιβάλλουσα ...